فناوری

سید حسن نصرالله: از روز اول گفتیم که هدف جبهه[حزب الله] فرسایش و خسته کردن دشمن برای کاهش فشار دشمن بر غزه بود / طی سه ماه گذشته مقاومت بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داد / نمی‌توانیم در برابر ترور صالح العاروری سکوت کنیم، حجم فساد و تباهی که در سکوت در قبال آن نهفته است، از خطر هرگونه واکنشی بالاتر است

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

فارس: دبیرکل حزب الله لبنان ظهر امروز (جمعه) در مراسم هفتم «الحاج محمد یاغی» که در شهر بعلبک در شرق لبنان برگزار شد، سخنرانی کرد.

مراسم هفتمین درگذشت «الحاج محمد یاقی» ملقب به «ابوس سلیم» معاون سابق دبیرکل حزب الله لبنان و نماینده سابق پارلمان لبنان عصر امروز (۲۴) دی ماه) در بارگاه حضرت خولا (علیه السلام) برگزار شد. در شهر بعلبک نیز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سخنرانی کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان در ابتدای سخنان خود بار دیگر شهادت زائران حرم سردار شهید قاسم سلیمانی در انفجارهای تروریستی روز چهارشنبه و همچنین شهادت یک نفر به نام حاج ابوتقوی را تسلیت گفت. فرماندهان الحشد الشعبی در حمله دیروز آمریکا به بغداد.

ابو سلیم ذوب در حزب الله بود

سید حسن نصرالله در اولین بخش از سخنان خود به بیان زندگی و زندگینامه مرحوم الحاجی محمد یاغی که از دوران جوانی در لبنان با هم مشغول بودند، پرداخت. نصرالله گفت: مرحوم ابوسلیم عاشق امام موسی صدر و شهید محمد باقرصدر بود.

وی افزود: از آنجایی که او را از جوانی می شناختم، شهادت من درباره او شهادت عینی است. او را از سال ۵۷ می شناسم، در ابتدای جوانی در بعلبک فردی مجاهد، فعال و انقلابی بود و اولین فردی که به زیارت حاج ابوسلیم رفت، حضرت امام سید موسی صدر بود.

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه سخنان خود گفت که با مرحوم ابوسلیم از روستا به روستا و از شهر به شهر دیگر سوار ماشین می شد و سخنرانی می کرد و مسائل را تحلیل می کرد و به عضویت آن در می آمد. این گروه مقاومت با تأسیس حزب الله. بیان سید نصرالله «به این شیوه جدید ذوب شد» و بقیه عمر خود را وقف این حرکت و آرمان آن کرد.

۶۷۰ حمله در سه ماه به مواضع اسرائیل

سید حسن نصرالله در بخشی دیگر از سخنان خود به حملات حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران و فعالیت های این گروه مقاومت پرداخت و گفت: از ۲۶ مهر و تا کنون در جبهه جنوب وارد نبرد با دشمن شده ایم. این لحظه. امروز بیش از ۹۰ روز می گذرد که از نظر رسانه ها این جبهه مظلوم است و در این مدت تمامی مواضع و مواضع مرزی در عمق خاک و شهرک های دشمن هدف قرار گرفت و در سه ماه گذشته مقاومت بیش از ۶۷۰ عملیات انجام داد و در برخی تعداد عملیات به ۲۳ روز رسید.

به گفته دبیرکل حزب الله لبنان، ۴۸ مقر مرزی رژیم صهیونیستی، ۱۱ موضع در عمق اراضی اشغالی فلسطین و ۱۷ شهرک صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

نصرالله به کسانی که ادعا می کنند حزب الله فقط به دکل های اسرائیل ضربه می زند پاسخ داد. فرمود: آنها یا جاهل هستند یا بی خبر; ما تجهیزات روی دکل هایی به ارزش صدها میلیون دلار را هدف قرار می دهیم و اطلاعاتی را که بخش بزرگی از لبنان را پوشش می دهد کنترل می کنیم.

رهبر مقاومت لبنان همچنین از انهدام تعداد زیادی از تانک ها و خودروهای رژیم صهیونیستی خبر داد و تاکید کرد: اکنون تمامی تانک ها و خودروهای نظامی دشمن در دید نیروهای مقاومت قرار دارد و حزب الله در این باره اطلاعات خوبی دارد. . مواضع نیروهای اسرائیلی

وی افزود: یکی از نتایج این درگیری که از سه ماه پیش تاکنون ادامه دارد، کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از سربازان و افسران دشمن است. این عملیات ها برای دشمن طاقت فرسا شده، اما رسانه ای شده است. محرمانه بودن آمار تلفات و عدم اعلام تعداد واقعی کشته ها و مجروحان. مقاومت نزدیک به ۹۰ فیلم از انهدام تانک ها، ماشین آلات و مقرهای نظامی اسرائیل دارد. امروز برخی منابع دشمن به نقل از منابعی در وزارت جنگ رژیم صهیونیستی می گویند که تعداد سربازانی که از ۷ اکتبر تاکنون از کار افتاده اند ممکن است ۱۲ هزار نفر باشد. رسیدن

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: نیروهای مقاومت با هک اطلاعات هشت بیمارستان در اسرائیل متوجه شدند که بیش از ۲۰۰۰ نظامی مجروح اسرائیلی مجروح شده اند به طوری که تعداد زیادی از آنها جراحات خطرناکی دارند و یا پزشکان داده اند. بر روی آنها

حسن نصرالله افزود: می دانیم که پنهان کردن تلفات جزئی از جنگ روانی دشمن است تا در مقابل جامعه خود احساس شکست و خجالت نکند زیرا آنچه در حال وقوع است تحقیر واقعی اسرائیل در جبهه جنوب است.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین به فرار و آوارگی شهرک نشینان اشاره کرد و گفت: در جنگ های گذشته این کشورهای عربی بودند که متحمل آوارگی و آوارگی شدند، اما این بار فرار گسترده از شهرک ها یک حالت روحی را تحمیل کرده است. . ، فشار سیاسی و امنیتی بر دولت اسرائیل.

رهبر مقاومت لبنان در ادامه سخنان خود گفت: از همان روز اول گفتیم که هدف این جبهه فشار بر دشمن و فرسودگی دشمن برای جلوگیری از تهاجم به غزه و همچنین جلوگیری از تهاجم به غزه است. جلوگیری از حمله به غزه کاهش فشار دشمن بر غزه؛ آیا این دو هدف در جبهه لبنان محقق شده است؟ صد هزار نیرو تا مرز لبنان. اکنون اطلاعات کاملی از نیروها و تیپ های مستقر در مرزهای خود داریم، نیروهایی که دشمن مجبور به جلوگیری از اعزام آنها به غزه شده است.

نصرالله سپس این سوال را مطرح کرد که آیا این حجم از تلفات رژیم صهیونیستی و انهدام ماشین آلات آن باعث فشار بر دولت این رژیم نشده است؟

دبیرکل حزب الله سپس خطاب به دشمنان مقاومت در داخل لبنان گفت: آنها تاریخ معاصر لبنان را نخوانده اند و نمی دانند که اسرائیل از سال ۱۹۴۸ بارها به روستاها و خانه ها حمله کرده و جنایت کرده است.مردم جنوب لبنان تا کنون همیشه آواره بوده است و قطعا اگر اسرائیل بتواند به اهداف خود در غزه دست یابد، هدف بعدی آن جنوب لبنان خواهد بود.

وی گفت: اگر در گذشته یکی از این حملات به مواضع اسرائیل اتفاق می افتاد، اسرائیل بیروت را هدف قرار می داد، اما اکنون دشمن صهیونیستی جرات این کار را ندارد و این همان معادله است. بازدارندگی ای که مقاومت سال ها پیش در برابر دشمن به کار برد. تحمیل کرده است

حسن نصرالله همچنین خطاب به شهرک نشینان اسرائیلی گفت: اگر می خواهند به این وضعیت پایان دهند باید از دولت خود بخواهند که تجاوز به غزه را متوقف کند و هیچ گزینه دیگری برای توقف حملات مقاومت لبنان وجود ندارد.

ما نمی توانیم به ترور صالح العاروری پاسخ دهیم

رهبر مقاومت لبنان در ادامه به ترور شهید «صالح العروری» معاون اسماعیل هنیه در جنوب بیروت اشاره کرد و آن را تهاجم «بزرگ و خطرناک» دشمن دانست و تاکید کرد که این ترور هرگز نخواهد بود. انجام شد. حزب الله بی پاسخ مانده است.

گفت: این را به شما می گویم [ترور] هرگز نمی تواند بدون مجازات بماند، ما هرگز از عبارت “در زمان و مکان مناسب” استفاده نخواهیم کرد و پاسخ ما قطعی خواهد بود، نمی توانیم در برابر چنین تخلف بزرگی، حجم فساد و تخریبی که در سکوت نهفته است، سکوت کنیم. . در برابر این وحشت، این بالاتر از خطر هر واکنشی است.»

سید حسن نصرالله در ادامه به عراق و هدف قرار دادن مواضع حشدالشعبی پرداخت و گفت: اکنون فرصتی تاریخی برای دولت، پارلمان و مردم عراق فراهم شده است تا «متجاوزان جنایتکار» را بیرون کنند. خون

وی افزود: یکی از برکات عملیات مقاومت اسلامی عراق برای کمک به مردم غزه این است که فرصتی تاریخی برای رهایی از اشغالگران آمریکایی و این دروغ و جهل آمریکایی ایجاد شده است.

داعش توسط آمریکا ساخته شد

دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه به بررسی انفجارهای تروریستی کرمان پرداخت و گفت: آمریکایی ها از داعش در ایران استفاده کردند و اکنون می گویند کاری به انفجار کرمان نداشته اند.

گفت: دست تو بود که جنایت کرد. چه کسانی این روزها داعش را در سوریه فعال نگه داشته اند، آیا به دنبال هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی هستند؟

سید حسن نصرالله سپس به واکنش برخی کشورهای عربی به عملیات های جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: برخی رژیم های عربی و رسانه های آنها برای سرپوش گذاشتن بر شکست، تحقیر و سکوت خود، اقدامات جبهه مقاومت را به سخره می گیرند.

نصرالله به عملیات یمن در دریای سرخ پرداخت و گفت: زمانی که نیروهای یمنی ایلات را هدف قرار می دهند، برخی کشورهای عربی و رسانه ها آنها را متهم می کنند که با این آثار سعی در بازسازی چهره خود دارند. انصارالله، سید عبدالملک الحوثی و دولت صنعا. از روز اول فقط به دنبال رضای خدا بودند و زمانی که یمنی ها عملیات خود را گسترش دادند و آنها را به دریای سرخ بردند، سازمان دهندگان سکوت کردند و مات و مبهوت ماندند.

رهبر مقاومت لبنان تاکید کرد که یمنی ها توانسته اند معادله بازدارندگی خود را بر دشمن اسرائیلی تحمیل کنند و به همین دلیل جنگنده های اسرائیلی در آسمان یمن دیده نمی شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا