سیستمسازی کمک میکند کسبوکارها توقع معجزه نداشته باشند/ رشد در مسیر اتفاق میافتد
شرکت نرم افزاری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برنامه تلفن همراه و سیستم بلیط خود را ارائه داد.
طبق گفته های Business News ، نرم افزار CRM دو عملکرد جدید خود ، برنامه تلفن همراه و سیستم بلیط را ارائه داد. این توابع باید تجربه کاربر را بهبود بخش ، دسترسی را افزایش داده و مراقبت از مشتری را بهبود بخشد. در این رویداد ، مدیران جلسات اهداف و تأثیرات این مهارت ها را بر روی شرکت ها بیان کردند.
چگونه تجزیه و تحلیل داده های آماری می تواند به شرکت ها کمک کند تا رشد کنند؟
Sahand Hashemi ، مدیر عملیات این جلسه ، در این رویداد گفت که ایده اولیه این جلسه شامل یک نیاز ساده برای ارائه آمار و تحلیل های فروش است. به گفته وی ، داده ها نشان می دهد که فروش موفق حداقل به پنج مخاطب مشتری نیاز دارد. این بینش باعث شد تا این جلسه سیستمی ایجاد کند که به شرکت کمک کند تا مراحل فروش خود را ایجاد کند. هاشمی تأکید کرد که هدف از این جلسه انتظار بهبود مداوم مشتریان به جای وعده های غیرواقعی است.
وی افزود: ۵ ٪ از مشتریان سالانه رشد فروش را ثبت می کنند و ۵ درصد به رشد قابل توجهی ۵ درصد رسیده اند. هاشمی خاطرنشان کرد: این جلسه نه تنها یک ابزار فروش بلکه امکان موفقیت پایدار مشتری است.
برنامه تلفن همراه نرم افزار CRM می تواند خلاء را در بازارهای معمولی برطرف کند
محمد جواد کریمی ، مدیر فروش این جلسه ، به اهمیت سادگی محصولات جلسه اشاره کرد. وی توضیح داد که یکی از نگرانی های دائمی تیم فروش ارائه خدمات خدمات پس از خدمات خدمات است. این نگرانی منجر به توسعه سیستم تکینگ این نشست شد که شرکت ها را قادر می سازد تا پشتیبانی سریع و مؤثر به مشتریان ارائه دهند.
کریمی همچنین به برنامه تلفن همراه اشاره کرد که مطابق با الزامات بازارهای سنتی مانند املاک و مستغلات است. با استفاده از این برنامه ، کاربران می توانند فرآیندهای فروش را به صورت موبایل و کارآمد مدیریت کنند. مدیریت فرایند فروش نیاز به مراقبت تمام وقت و مداوم دارد.
سعی کنید استانداردهای پشتیبانی را با سیستم بلیط فروشی بهبود بخشید
مهدی کریمی ، یکی از طراحان این محصول ، به نقل از مأموریت نرم افزاری برای فروش و پشتیبانی شرکت های ایرانی و به حضور ۶۰۰۰ کاربر و ۶۰۰۰ شرکت ایرانی در بستر جلسه اشاره کرد. وی سادگی طراحی را به عنوان ارزش اصلی بازدید توصیف کرد و توضیح داد که برنامه تلفن همراه در هر زمان و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات فروش در هر زمان و برای دسترسی آسان تفسیر می شود. این برنامه همچنین در شرایط چالش برانگیز مانند خرابی برق ، عملکرد پایدار را ارائه می دهد.
کریمی همچنین از سیستم بلیط فروشی بازدید کرد که با آن ثبت نام و پیامدهای پشتیبانی پشتیبانی در مورد مشتری ادغام شد. این سیستم استانداردهای پشتیبانی را با کارکردهایی مانند ارزیابی کیفیت واکنش ، تنظیم زمان واکنش و هشدارهای خودکار بهبود بخشیده است. در دو ماه گذشته ، بیش از ۵ بلیط توسط مشتریان ثبت و پاسخ داده شده است.
به دلیل تحریم ها ، توسعه iOS با چالش هایی روبرو است
پس از این رویداد ، نسخه ی نمایشی برنامه تلفن همراه و سیستم بلیط فروشی نمایش داده شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. تیم جلسه گفت که بهبود تجربه کاربر در برنامه تلفن همراه هنوز اولویت است و نسخه iOS این برنامه نیز توسعه یافته است ، اگرچه این تحریم ها چالش هایی را ایجاد کرده اند.
این رویداد تعهد به برآورده کردن و برآورده کردن نیازهای متنوع تجاری را نشان داد. با افزودن این کارکردها ، رسیدن به نه تنها به ساده کردن فرآیندهای فروش کمک می کند بلکه تجربه پشتیبانی مشتری را به سطح جدیدی نیز بهبود می بخشد.
اخبار راه اندازی و فناوری اطلاعات در وب سایت علم و فناوری اخبار تجاری بخوانید