بانک و بیمه

سی و یکمین همایش سالیانه سیاست‌های پولی و ارزی آغاز به کار کرد

به گزارش ایران تحلیل، این همایش با حضور اعضای هیئت مدیره بانک مرکزی و کارشناسان اقتصادی از جمله سخنرانان کلیدی از جمله «محمدرضا فرزین» رئیس کل بانک مرکزی، «داود منظور» رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد و دارایی حضور دارد.

همچنین برای سی و یکمین همایش سالانه سیاست پولی، هفت نشست تحلیلی پیش بینی شده بود که از اساتید، مدیران و صاحب نظران هر حوزه دعوت شده بود تا هرچه بیشتر محورهای اصلی را پوشش دهند. ضمناً در هفته های اخیر بحث های مقدماتی جهت بهره مندی بیشتر از دانش تخصصی کارشناسان و کسب موفقیت های عملی بیشتر انجام شده است.

به منظور آشنایی پژوهشگران با فرآیندها و رویه های اجرایی در بانک مرکزی و گسترش دانش تجربی در حوزه پولی و بانکی، هشت کارگاه آموزشی برای اولین بار در برنامه همایش گنجانده شد.

همچنین همزمان با دورهای فنی و کارگاه های آموزشی، ۱۵ عنوان مقاله علمی برگزیده از بیش از ۱۶۰ عنوان مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش به علاقه مندان ارائه می شود. شایان ذکر است که بخش مقاله امسال به دلیل نمایه سازی کنفرانس در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) با استقبال اساتید، پژوهشگران و دانشجویان مواجه شد.

لازم به ذکر است پژوهشگاه در تمام سال هایی که همایش سیاست های پولی و ارزی برگزار می شود، همواره تلاش کرده این رویداد را در تصمیم گیری در حوزه پولی و بانکی کشور نقش آفرینی کند. همایش سیاست های پولی و ارزی پس از ۳۰ نشست موفق، به تریبونی برای تعامل و تضاد دیدگاه های بهتر کارشناسان و صاحب نظران پولی و بانکی با دستگاه اجرایی کشور تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا