فناوری

شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۱۳ دی + وضعیت

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، سنجش کیفیت هوای امروز – چهارشنبه ۲۲ آذرماه – در دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های اسلامشهر با شاخص ۱۵۴، باقرشهر با شاخص ۱۷۸، پاسداران با شاخص ۱۵۲، پاکدشت. با شاخص ۱۵۳، پونک با شاخص ۱۵۱، منطقه پیروز ۱۳ با شاخص ۱۵۷ در تهران، پارک شکوفه با شاخص ۱۵۴ در وضعیت ناسالم برای عموم (قرمز) قرار دارد.

همچنین ایستگاه های دانشگاه تهران با شاخص ۱۵۳، سلامت با شاخص ۱۵۱، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۱۵۴، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۵۸، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۵۲، شهریار با شاخص ۱۵۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۵۸، فرماندار منطقه ۱۸ با شاخص ۱۵۸، قرچک با شاخص ۱۷۰، ملارد با شاخص ۱۶۲، منطقه فتح میدان ۹ با شاخص ۱۵۵، ورامین با شاخص ۱۵۴ و منطقه وردورد ۲۲ با شاخص ۱۵۳ در شرایط ناسالم هوای عمومی قرار دارند. ).

بر این اساس سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های اقدسیه منطقه ۱ با شاخص ۱۲۹، امام خمینی با شاخص ۱۲۲، پارک رازی با شاخص ۱۱۲، پیشوا با شاخص ۱۲۹، چشمه با شاخص ۱۲۹. ۱۳۲، دماوند با شاخص ۱۱۹، ژئوفیزیک با شاخص ۱۳۸ و ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۴۳، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۱۲۵ در شرایط جوی ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) قرار دارند.

در این راستا ایستگاه های شریف در منطقه ۲ با شاخص ۱۰۷، شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۱۴، شهرداری منطقه ۲ با شاخص ۱۲۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۱۱۵، علم و صنعت با شاخص ۱۱۵. شاخص ۱۱۵، شاخص ۱۱۷، گلبرگ در منطقه ۸ با شاخص ۱۱۷، لواسانات با شاخص ۱۴۴ و منطقه ۱۵ با شاخص ۱۴۶ در شرایط جوی ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) به ثبت رسیده اند.

لازم است بدانید دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتیت ساز دارای شاخص ۸۴، بزرگراه محلی منطقه چهارم با شاخص ۹۳، پردیس با شاخص ۹۷، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۴ است. ، رباط کریم با شاخص ۹۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۷ و قدس با شاخص ۸۸. مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۵ در هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا