فناوری

شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۱۸ دی + وضعیت

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوای امروز – دوشنبه ۱۸ – در دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های اسلامشهر با شاخص ۱۶۲، باقرشهر با شاخص ۱۹۵، بهارستان با شاخص ۱۶۸، سلام با شاخص شاخص ۱۶۸، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۱۵۳، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۷۰، شهرار با شاخص ۱۵۴، مونگیاک با شاخص ۱۶۱، میدان فتح، منطقه ۹ با شاخص ۱۶۰، قرار دارد. در هوای ناسالم (قرمز).

بر این اساس سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های پاکستشت با شاخص ۱۱۶، پیروز ۱۳ با شاخص ۱۲۱، پیشوا با شاخص ۱۱۳، منطقه تربیت مدرس ۶ با شاخص ۱۲۳، پارک شکوه تهران با شاخص ۱۲۳. با شاخص ۱۰۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۰۷، دانشگاه شهید بهشی با شاخص ۱۰۳، اداره کل بحران منطقه ۷ با شاخص ۱۲۵، شهرداری منطقه دو با شاخص ۱۰۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص با شاخص ۱۲۷، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۷، لواسانات با شاخص ۱۰۶ و ورامین با شاخص ۱۳۰ در شرایط آبی و هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی).

در این راستا ایستگاه های آتیتزاز با شاخص ۶۴، بزرگراه محلاتی در منطقه چهاردهم با شاخص ۶۲، اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۷۵، امام خمینی با شاخص ۷۵، پارک رازی با شاخص ۸۸. ، پاسداران با شاخص ۹۳، پردیس با شاخص ۸۲، پونک با شاخص ۷۶، چشمه با شاخص ۶۸، دماوند با شاخص ۹۲، رباط کریم با شاخص ۷۲، ژئوفیزیک با شاخص ۷۵، در هوای سالم (زرد) قرار دارند.

همچنین دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های شریف در منطقه دو با شاخص ۷۸، شهر در منطقه ۲۰ با شاخص ۸۶، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۹۹، علم و صنعت با شاخص ۷۷، قدس با شاخص ۵۲، گلبرگ در منطقه هشت با شاخص شاخص ۶۶. مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۵، ملارد با شاخص ۱۰۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۲ و پوشاد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۴ در شرایط قابل قبول (زرد) قرار دارند.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا