فناوری

شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۲۵ دی + وضعیت

به گزارش خبرگزاری، به گزارش میهن تجارت، سنجش کیفیت هوای امروز – دوشنبه ۲۵ د- در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه های اسلامشهر با شاخص ۷۱، منطقه اقدسیه ۱ با شاخص ۶۳، امام خمینی (ره) با شاخص ۵۳، شهریار باغستان با شاخص ۶۷، باقرشهر با شاخص ۶۷. ۹۵، پارک. رازی با شاخص ۶۳، پاسداران با شاخص ۷۴، پاکدشت با شاخص ۶۸، پردیس با شاخص ۵۶ در وضعیت سالم (زرد) قرار دارند.

بر این اساس امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های پونک با شاخص ۶۶، منطقه پیروزی ۱۳ با شاخص ۷۷، پیشوا با شاخص ۹۵، تربیت مدرس در منطقه ششم با شاخص ۶۱، پارک شکوفه تهران با شاخص ۷۷. شاخص ۸۵، چشمه با شاخص ۶۶، دانشگاه تهران با شاخص ۷۱، دماوند با شاخص ۵۷، رباط کریم با شاخص ۶۳، ژئوفیزیک با شاخص ۶۲، ستاد بحران منطقه ۷ با شاخص شاخص ۸۲، سرخه حصار با شاخص ۶۴، سلامت با شاخص ۸۳، شریف در منطقه دو با شاخص ۷۷ در وضعیت سالم (زرد) به ثبت رسیدند.

همچنین ایستگاه های شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۵۳، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۲، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۵، شهیار با شاخص ۷۳، علم و صنعت با شاخص ۶۹، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۷، قرچک با شاخص ۸۹، منطقه گلبرگ ۸ با شاخص ۶۱، لواسانات. با شاخص ۶۸، ملارد با شاخص ۹۰، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۴، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۸ ورامین با شاخص ۶۸ و ۸۸ و نتیجه منطقه ۲۲ با شاخص ۶۵. در حالت سالم (زرد) ثبت می شود.

به این ترتیب سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتی ساز با شاخص ۳۸، بزرگراه محلاتی در منطقه ۱۴ با شاخص ۴۴، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۰، شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۳۸، قدس با شاخص ۳۸ ارزیابی شد. شاخص ۳۱ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار گرفته است.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا