فناوری

شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز ۲۹ دی + وضعیت

به گزارش خبرگزاری میهن تجارت، سنجش کیفیت هوای امروز – جمعه بیست و نهم – در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه های باقرشهر با شاخص ۱۸۳، شریف در منطقه دو با شاخص ۱۵۱، قرچک با شاخص ۱۶۶، ورامین. با شاخص ۱۶۵ در وضعیت هوای ناسالم برای عموم (قرمز). دارد.

بر این اساس امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های اسلامشهر با شاخص ۱۱۷، باغستان شهریار با شاخص ۱۰۵، پاسداران با شاخص ۱۴۴، تربیت مدرس در منطقه ششم با شاخص ۱۴۷، دانشگاه تهران با شاخص ۱۴۷. از ۱۴۷. شاخص ۱۱۲، ستاد بحران منطقه هفتم با شاخص ۱۳۴، سلامت با شاخص ۱۳۴، شاخص ۱۱۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۳، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۱۰۶، فرمانداری شهرداری با شاخص ۱۰۶، فتح مربع، منطقه ۹ با شاخص ۱۴۲ در شرایط ناسالم هوا برای گروه های حساس (نارنجی) قرار دارند.

در این راستا دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۵۵، بزرگراه مهلتی در منطقه ۱۴ با شاخص ۶۷، اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۹۹، امام خمینی با شاخص ۵۶، بهارستان با شاخص شاخص ۹۵، پارک رازی با شاخص ۶۶، پاکدشت با شاخص ۷۸، پونک با شاخص ۹۸، منطقه پیروزی ۱۳ با شاخص ۸۳، پیشوا با شاخص ۸۷، پارک شکوفه تهران با شاخص ۸۷، در حالت سالم (زرد) به ثبت رسیدند.

به این ترتیب سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۹۶، دماوند با شاخص ۸۷، رباط کریم با شاخص ۵۷، ژئوفیزیک با شاخص ۸۸، مو قرمز حصار با شاخص ۸۳، منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۹۳، منطقه شهرری ۲۰ با شاخص ۷۱ و شهرداری منطقه چهارم با شاخص ۹۷ در وضعیت سالم (زرد) قرار گرفتند.

همچنین ایستگاه های شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۹۸، شهیار با شاخص ۹۱، علم و صنعت با شاخص ۶۰، قدس با شاخص ۶۶، گلبرگ منطقه ۸ با شاخص ۶۴، لواسانات با شاخص از ۸۳، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۸۱، منطقه ۱۵ با شاخص ۷۶ و منطقه واردارد ۲۲ با شاخص ۸۴ در موقعیت امن (زرد) قرار گرفته اند.

لازم است بدانید که کیفیت هوا در ایستگاه های پردیس با شاخص ۴۷، چشمه با شاخص ۴۵ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارد.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا