محیط زیست

شاخص آلودگی هوای تهران به تفکیک مناطق امروز شنبه ۲۸ بهمن + وضعیت

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل، سنجش کیفیت هوای امروز – شنبه بیست و هشتم بهمن ماه – طی ساعات منتهی به هفت صبح در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه بهارستان با شاخص ۱۲۳ در شرایط ناسالم هوای حساس قرار دارد. گروه ها (نارنجی).

بر این اساس امروز سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های امام خمینی (ره) با شاخص ۵۳، پارک رازی با شاخص ۶۱، پاسداران با شاخص ۶۰، پاکدشت با شاخص ۹۷، پونک با شاخص ۶۲، تربیت مدرس. در منطقه ششم با شاخص ۶۵، پارک شکوفه تهران با شاخص ۷۹، چشمه با شاخص ۶۵، دانشگاه تهران با شاخص ۵۳، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، ستاد بحران منطقه هفت با شاخص ۶۸، سلامت با شاخص ۸۸، در هوای سالم (زرد) هستند.

همچنین ایستگاه های منطقه شادآباد ۱۸ با شاخص ۸۰، شهرداری منطقه چهار با شاخص ۶۱، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۱، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۶۵، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص شاخص ۶۴، علم و صنعت با شاخص ۶۶، فرمانداری شهرری با شاخص ۹۶، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۷، ملارد با شاخص ۵۶، منطقه ۱۵ با شاخص ۶۲، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۷۷ و وردورد منطقه ۲۲ با شاخص ۶۲ در هوای امن (زرد) قرار دارند. ).

در این راستا دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه های آتیت ساز با شاخص ۳۱، اسلامشهر با شاخص ۴۹، منطقه اقدسیه یک با شاخص ۴۹، پردیس با شاخص ۳۰، دماوند با شاخص ۲۹، شهرری از منطقه ۲۰ با شاخص ۴۸، شهرداری منطقه دو با شاخص ۴۹ شهریار با شاخص ۴۸، قدس با شاخص ۳۵، لواسانات با شاخص ۴۶ در شرایط پاک (سبز) قرار دارند.

شاخص کیفیت هوا از ۰ تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم ( بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است (قهوه ای).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا