بانک و بیمه

شاخص رمز ارزها در مرز طمع!

هادی بهرامی; بازار: ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتالی هستند که غیرمتمرکز هستند و با استفاده از بلاک چین، پرداخت ها و وظایف روزمره انسان را تسهیل می کنند. پردازش و انتقال سریع اطلاعات، تراکنش های پرداخت با کارمزد کمتر، خدمات بانکی غیرمتمرکز، سرگرمی و سرمایه گذاری از جمله کاربردهای اصلی بازار ارزهای دیجیتال است. این بازار دائما در حال تغییر است و برای درک رویدادها و اخبار جدید نیاز به تحلیل اولیه دارد. در زیر به گزارش و ایران تحلیل ارزهای دیجیتال می پردازیم.

ارزهای دیجیتال با اندازه بازار ۱۶۱۰ و ارزش معاملاتی ۵۲ میلیارد دلاری وارد روند خنثی شده اند. شاخص ترس و طمع نیز ۶۷ است که در محدوده طمع قرار دارد. بیت کوین با ۵۲ درصد، اتریوم با ۱۷.۵ درصد و تتر با ۶ درصد در بازار ارز دیجیتال تسلط دارند. حجم معاملات آتی ۲ میلیارد دلار است و ۱۲۲ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته نقد شده و ضرر کرده است.

حرکات بازار

ارزهای دیجیتال با اندازه بازار ۱۶۱۰ و ارزش معاملاتی ۵۲ میلیارد دلاری وارد روند خنثی شده اند. شاخص ترس و طمع نیز ۶۷ است که در محدوده طمع قرار دارد. بیت کوین با ۵۲ درصد، اتریوم با ۱۷.۵ درصد و تتر با ۶ درصد در بازار ارز دیجیتال تسلط دارند. حجم معاملات آتی ۲ میلیارد دلار است و ۱۲۲ میلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته نقد شده و ضرر کرده است!
ارز دیجیتال این بانک با رشد ۷۵۵ درصدی و اینترنت رایانه ای چین با رشد ۳۰۰ درصدی در ماه گذشته در صدر جدول قرار گرفته و می توانند در فیلتر تراکنش قرار گیرند. بانک ارز علاوه بر رشد ۱۳۹۰۰ درصدی، اکنون در شبکه های اجتماعی و در بین فعالان بازار محبوب و محبوب است! ارز دیجیتال هلیم در دو ماه گذشته ۴۸۰ درصد رشد داشته است.

بیت کوین پس از شکستن مقاومت ۳۱۵۰۰ دلاری توانست تا ۴۴۵۰۰ دلار افزایش یابد. در حال حاضر ۴۶۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ واحد درگیر مقاومت هستند. در غیر این صورت، اهداف پشتیبانی ۳۷۰۰۰ دلار و ۳۱۰۰۰ دلار در دسترس هستند

شاخص ارزهای دیجیتال در آستانه طمع!

بیت کوین پس از شکستن مقاومت ۳۱۵۰۰ دلاری توانست تا ۴۴۵۰۰ دلار افزایش یابد. در حال حاضر ۴۶۰۰۰ تا ۴۸۰۰۰ واحد درگیر مقاومت هستند. در غیر این صورت، اهداف پشتیبانی ۳۷۰۰۰ دلار و ۳۱۰۰۰ دلار در دسترس هستند. بر اساس داده‌ها، ۷۲۱ هزار واحد بیت‌کوین در زنجیره آنچین در حال گردش هستند و بین صرافی‌ها معامله می‌شوند و با عبور از مرز یک میلیون و ۱۷۰ هزار واحد، می‌توان به افزایش شاخص ارزش شبکه امیدوار بود.
آواکس، محبوب ترین ارز دیجیتال در اکوسیستم بهمن علیرغم رشد قابل توجه آن؛ قرار است توکن هایی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار منتشر کند و ۹.۵ میلیون سکه به بازار عرضه کند که خبر مهمی برای جامعه این ارز دیجیتال محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا