اخبار اقتصاد ایران

شاخص های کیفی مخابرات منطقه گیلان از میانگین کشوری بالاتر است

مهندس سلطانی در گفتگو با صدا و سیمای گیلان گفت: شاخص های کیفی مخابرات منطقه گیلان بالاتر از میانگین کشوری است.

ایران تحلیل مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در حاشیه سفر به استان گیلان در گفتگو با صدا و سیمای استان گیلان ضمن تشریح وضعیت شاخص های مخابراتی و توسعه زیرساخت های بخش ثابت و سیار در منطقه، تصریح کرد: در ارزیابی‌های ماهانه و سالانه دو سال گذشته، شاخص‌های کیفیت ارتباطات در منطقه گیلان بالاتر و بهتر از میانگین کشوری است.

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس مجید سلطانی با بیان اینکه برای توسعه زیرساخت ها نیازمند توجه حوزه حاکمیتی هستیم، اظهار داشت: در سفرهای مختلف مدیران مخابرات به استان ها. اهمیت این موضوع با مدیران ارشد استانی و دولتی مطرح می شود که تاکنون بازخوردهای مناسبی از این اقدامات و جلسات گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه حمایت دولت از توسعه زیرساخت های مخابراتی یک روند عادی در عرصه جهانی است، ادامه داد: به دلیل اینکه ایجاد زیرساخت های مخابراتی هزینه بر است و کسب سود زمان بر است، بسیاری از شرکت های توانمند. علاقه مند به سرمایه گذاری در این زمینه هستند. آنها این وسعت را ندارند که تحقق این امر مستلزم توجه ویژه دولت و دستگاه های اجرایی باشد.

سلطانی در خصوص وضعیت توسعه فیبر نوری در کشور و استان گیلان گفت: این شرکت با توسعه فیبر نوری و نوسازی تجهیزات شبکه سعی در ارائه خدمات با کیفیت دارد تا رضایت مشتریان سراسر کشور در دریافت خدمات مطلوب بر اساس خدمات جدید را جلب کند. نسل های ارتباط

وی با اشاره به اینکه استان در شرایط مساعدی برای توسعه ارتباطات فیبر نوری قرار دارد، تصریح کرد: شرکت مخابرات ایران از دیرباز وظیفه تامین زیرساخت های ارتباطی و پهنای باند مشترکان و مردم را به صورت بهینه بر عهده داشته و این مسئولیت مهم نیز می باشد. در دوره دولت و پس از خصوصی سازی با وجود مشکلات و هزینه های روزافزون و نبود بودجه دولتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح همکاری همه جانبه مخابرات ایران با وزارت ارتباطات و نهادهای حاکمیتی در این زمینه، تصریح کرد: برای توسعه ارتباطات کشور همدلی و همکاری همه دستگاه های تصمیم گیری و قانون گذار ضروری است. تا خدمات ارتباطی هر چه بیشتر در سراسر کشور توسعه یابد. کشور به دست آورد

وی با اشاره به ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی برای برقراری ارتباط پایدار شعب اخذ رای با ایجاد زیرساخت های لازم، گفت: تمام تلاش گروه مخابرات بر این است که حداکثر تعداد شعب اخذ رای در تمامی نقاط شهر به حداکثر برسد. استان ها از نظر زیرساخت های مخابراتی تا آغاز انتخابات فراهم شده اند.

سلطانی افزود: نظارت و هماهنگی دائمی بین استان ها در توسعه و پیشرفت شاخص های مخابراتی یکی از دلایل مهم حضور تیم مدیریتی و مسئولان ارشد مخابرات ایران در استان ها است و مدیران استانی نیز مشکلات مخابراتی را مطرح می کنند. مناطق خود را به طور مستقیم در این جلسات. با این فرآیند، بسیاری از مسائل سریعتر از چرخه اداری حل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا