ترندهای روز

شاسی‌بلند انگلیسی-چینی به ایران می‌آید

MG HS جدید با ۴۶۵۵-۴۶۷۰ میلی متر (۱۸۳.۳-۱۸۳.۹ اینچ) طول و ۱۸۹۰ میلی متر (۷۴.۴ اینچ) عرض، از نظر اندازه بین تویوتا RAV4 و هوندا CR-V قرار می گیرد. علاوه بر این، فاصله بین دو محور ۲۷۶۵ میلی متری (۱۰۸.۹ اینچی) نسل جدید نسبت به نسل قبلی ۴۵ میلی متر (۱.۸ اینچ) کشیده شده است.

به گفته MG، کابین HS جدید فضای بیشتری با صندلی های پنج نفره و ظرفیت صندوق عقب ۵۰۷ لیتر (۱۷.۹ فوت مکعب) ارائه می دهد. داشبورد مجهز به نمایشگر دوگانه ۱۲.۳ اینچی است که با یک تعویض دنده جدید در کنسول مرکزی تکمیل شده است.

شاسی بلند انگلیسی-چینی به ایران می آید

بسته به سطح تریم، ویژگی های استاندارد ممکن است شامل پد شارژ بی سیم، سیستم صوتی ۸ بلندگو، دوربین ۳۶۰ درجه و بسته MG Pilot ADAS باشد.

از نظر گزینه‌های پیشرانه، MG HS در مدل‌های بنزینی و پلاگین هیبریدی در دسترس باقی می‌ماند، اگرچه مدل اخیر به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

شاسی بلند انگلیسی-چینی به ایران می آید

خط تولید برقی شده ترکیبی از یک موتور ۱.۵ لیتری با ۱۴۱ اسب بخار قدرت با یک موتور الکتریکی قوی تر است که ۲۰۷ اسب بخار قدرت تولید می کند. این پیکربندی MG HS را قادر می‌سازد تا در ۶.۸ ثانیه شتاب بگیرد. قابل ذکر است که بسته باتری ۲۴.۷ کیلووات ساعتی بزرگتر برد ۱۲۱ کیلومتر را ارائه می دهد.

مدل پایه به یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری توربوشارژ غیر الکتریکی مجهز است که ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۷۵ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. نیروهای تولیدی این موتور توسط یک گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.

MG HS قیمت رقابتی دارد. نسخه بنزینی آن از ۳۲ هزار و ۱۸۷ دلار (معادل یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان) و نسخه پلاگین هیبریدی آن از ۴۰ هزار و ۵۵۷ دلار (معادل دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان) شروع می شود. سفارشات شاسی بلند جدید اکنون در بریتانیا باز است و تحویل اولیه آن تا پایان جولای آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا