ورزشی

شانس آوردیم از هنگ‌کنگ گل نخوردیم/ تیم ملی خیلی بد بازی کرد!

علی کفاشیان با انتقاد از بازی دیروز تیم ملی مقابل هنگ کنگ گفت که شانس آوردیم که حریف نتوانست گلزنی کند.

تیم ملی ایران از ساعت ۲۱ شب گذشته در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف هنگ کنگ رفت و در نهایت با یک گل به پیروزی رسید و با ۶ امتیاز راهی مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد. اما شکل بازی تیم ملی و آرنج امیر قلعه نویی انتقادات زیادی را به همراه داشت. پیروزی ناچیز ۱-۰ مقابل هنگ کنگ رده ۱۵۰، زمانی که همه انتظار داشتند تیم ملی حریف را با اختلاف زیادی شکست دهد، نگرانی ها را در مورد بقیه مسابقات افزایش داد.

علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات جام ملت ها را دنبال می کند یا خیر، گفت: بله، دارم و متاسفانه بازی دیشب را هم دیدیم. (با لبخند)

با تعجب ازش پرسیدیم متاسفانه؟ کفاشیان پاسخ داد: بله (با خنده) من چیز زیادی از فوتبال نمی دانم و متوجه شدم که بازی خیلی بدی بود.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: البته نه اینکه امیدی نباشد، شاید دیشب اینطور بود، حالا شانس آوردیم که هنگ کنگ مهاجم قدرتمندی نداشت و نتوانست گلزنی کند، دروازه ما خالی بود. چندین بار نتوانستند کاری بکنند، اما بچه های ما واقعاً خوب نبودند، نمی دانم چرا خوب کار نمی کردند.”

کفاشیان در پاسخ به علت این مشکل گفت: هنگ کنگ سیاست حمله و فشار را در پیش گرفته بود بیرون آمدند و نفس خوبی گرفتند اما بچه های ما این بازی را اداره کردند.

از او پرسیدیم شانس قهرمانی ایران چند درصد است؟ کفاشیان پاسخ داد: درصد را نمی توانم بگویم. هر بار که به جام ملت ها رفتیم تیم خوبی بودیم اما یک جایی گیر کردیم و نتوانستیم صعود کنیم. اما اگر ما خوش شانس باشیم و بچه ها خوب کار کنند، می توانیم بالا برویم. معتقدم پتانسیل بچه ها خیلی بالاست و بازیکنان خوبی داریم. آنها فقط باید با هم بازی کنند. شاید به خاطر سیستمی که هنگ کنگ بازی می کند، کار بچه ها به هم ریخته است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا