ورزشی

شاید آخرین سال حضورم در پرسپولیس باشد

مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان گفت: ابتدا به هواداران تبریک می گویم که آمدند و از تیم حمایت کردند. راهی است که باید ادامه دهیم و استقلال در بالای جدول است. می توانم بگویم فرمان در دست آنهاست اما امیدوارم در ۹ بازی باقی مانده تمرکز بهتری داشته باشیم و امتیاز جمع کنیم و در پایان فصل قهرمان شویم.

وی در خصوص اینکه قراردادش در پایان فصل به پایان می رسد، گفت: من قراردادی ندارم و با ما صحبتی نشده است. ما دوست داریم اتفاقی بیفتد، اما چیزی گفته نشده است. افزونه های ما زیاد است و با ما صحبتی نشده است. شاید آخرین سال حضور ما در پرسپولیس باشد و امیدوارم با جام باشد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر، تاکید کرد: حتما دارم.

ترابی در خصوص اینکه آیا از تیم های دیگر هم پیشنهاد دارد، خاطرنشان کرد: دوست ندارم الان در این مورد صحبت کنم.

وی در خصوص شروع اردوی تیم ملی از فردا گفت: هنوز لیست را ندیده ایم و اگر دعوت شویم انشالله می رویم تا اتفاقات خوبی بیفتد.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره مبلغ پرداختی این باشگاه گفت: اوضاع بد است. ما از پارسال مطالبه داریم و امسال نزدیک به ۴۰ درصد پرداخت کرده اند. ۵۰ درصد از گزینه ها از سال قبل باقی مانده است.

ترابی درباره بازیکنان جدیدی مثل آرونوف توضیح داد: بازیکنان جدید همه خوب بودند. امیدوارم همینطور ادامه بدهند و در پایان فصل جام را به هواداران بدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا