ورزشی

شایعات جدید درباره قرارداد برانکو با پرسپولیس

با کناره گیری یحیی گل محمدی از پرسپولیس حالا زمزمه هایی برای انتخاب جانشین او به گوش می رسد و نام های مختلفی در بین آنها مطرح شده است و طبق پیش بینی ها مهمترین نام برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس است. که با این تیم به موفقیت های بیشماری دست یافت. از پرسپولیس جدا شد و به الاهلی عربستان رفت. او این روزها در تیم ملی عمان فعالیت می کند و قراردادش با این کشور پس از پایان جام ملت های آسیا به پایان می رسد که باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس از دیدن دوباره این مرد کرواسی روی نیمکت تیمشان شده است.

با این حال شایعات زیادی در خصوص همکاری احتمالی پرسپولیس و برونکو به گوش می رسد و در این بین مواردی مانند مسائل مالی باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شده که شاید برونکو به این تیم برنگردد.

در حالی که زمزمه هایی مبنی بر قرارداد دو میلیون دلاری برونکو و دستیارانش با پرسپولیس به گوش می رسد و مدعی هستند این مربی کروات چنین رقمی را درخواست کرده است اما پیگیری ها نشان می دهد چنین موضوعی وجود ندارد و این خبر جزو شایعات است.

برونکو این روزها به همراه تیم ملی عمان در اردوی تدارکاتی پیش از جام ملت های آسیا در امارات حضور دارد و تاکنون هیچ مذاکره ای از سوی باشگاه پرسپولیس با این مربی انجام نشده است که حتی می خواهد مسائل مالی را نیز مطرح کند. بند فسخ قرارداد برونکو با ملی پوش عمان ۶۰۰ هزار دلار است و این بند پس از پایان جام ملت های آسیا به دلیل اتمام قرارداد او غیرفعال می شود و به نظر نمی رسد پرسپولیس برای خریدش نیازی به پرداخت ۲ میلیون دلار داشته باشد. او و دستیارانش اگر بخواهند برونکو را به ایران بیاورند. دارند اما باید به این نکته اشاره کرد که رقم قرارداد برانکو و دستیارانش در دوره قبلی حضورش در پرسپولیس کمتر از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار بوده و فعلا درخواست چنین رقمی برای او منطقی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا