ترندهای روز

شایعات جنجالی سلبریتی‌ها؛ سلبریتی‌های ایرانی در برابر شایعات معروف

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

مهران مدیری و امید سلطانی: برادری که وجود نداشت

مهران مدیری کارگردان و بازیگر معروف و امید سلطانی خواننده مطرح سال ها با شایعه رابطه برادرانه مواجه بودند. این شایعه تا آنجا پیش رفت که در یک مصاحبه تلویزیونی از امید سلطانی درباره این نسبت سوال شد و او در کمال تعجب تکذیب کرد. مهران مدیری نیز پیشتر این شایعه را تکذیب کرده بود.

فرد مشهور

شهلا و کتایون ریاحی: شایعه ای که باور شد

شباهت خانوادگی شهلا ریاحی بازیگر پیشکسوت و کتایون ریاحی باعث شد تا سال ها شایعه رابطه خانوادگی این دو بازیگر بر سر زبان ها باشد. علیرغم تکذیب کتایون ریاحی، باور عمومی بر این بود که این دو بازیگر با هم مرتبط هستند.

فرد مشهور

محمود دینی و شهرام شبپره: شباهتی که مشکل ساز شد

محمود دینی بازیگر معروف دهه ۶۰ به دلیل شباهت ظاهری اش به شهرام شبپره خواننده معروف با شایعات زیادی مواجه شد. این شباهت چهره برای دینی مشکلاتی را به همراه داشت و حتی برخی از مسئولان تصور می کردند او با شهرام شبپره نسبت فامیلی دارد.

فرد مشهور

لعیا زنگنه و ثریا قاسمی: مادر و دختری که همه دوست داشتند واقعی باشند

بازی لعیا زنگنه در سریال دهه ۷۰ در نقش دختر ثریا قاسمی باعث شد مردم فکر کنند این دو بازیگر زن در دنیای واقعی مادر و دختر هستند. این شایعه سال ها در ذهن مردم باقی ماند.

فرد مشهور

پویا پورجلیل و مهدی امینی خواه: شباهتی که شایعه ساز شد

در اواخر دهه ۷۰، ظهور پویا پورجلیل با صدای متمایزش و ورود مهدی امینی خواه به تلویزیون باعث شد شایعه برادری این دو هنرمند شکل بگیرد. این شایعه هم به دلیل شباهت چهره این دو هنرمند بود که بعدا تکذیب شد.

فرد مشهور

در دنیای پر از شایعات افراد مشهور، بسیاری از این اخبار هرگز درست نیستند و تنها به دلیل شباهت های ظاهری یا تشابه اسمی ایجاد می شوند. اما این شایعات برای عموم مردم جذابیت خاصی دارد و به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای سرگرمی تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا