ورزشی

شایعه بزرگ؛ دروازه بان استقلال سرخ پوش می شود/ دروازه پرسپولیس به روی حسینی باز می‌شود؟

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در اقدامی جنجالی خواستار پیوستن به تیم رقیب شد.

علیرضا بیرانوند، مدافع تیم ملی پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد ماه با توجه به تمدید قراردادش با باشگاه پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش اقدام به فسخ قرارداد کرد. باشگاه مطالبات او را ۱۵ روز پس از آخرین بازی فصل پرداخت نمی کند، او می تواند قرارداد خود را فسخ کند. یک طرف با صورت قرمز.

پس از فسخ قرارداد بیرانوند با سرغ پوشان، هیات مدیره این باشگاه به رضا درویش دستور داد تا برای جانشینی وی وارد عمل شود و به پیگیری قانونی در خصوص فسخ قرارداد مدافع ملی پوش خود ادامه دهد. با اینکه بیرانوند بارها با واسطه های مختلف قصد بازگشت به پرسپولیس را داشت اما مدیران باشگاه هر بار مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند و در نهایت این تک تیرانداز راهی تیم تراکتورسازی تبریز شد.

با توجه به جدایی بیرانوند از سرخپوشان، باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را برای جایگزینی دروازه بان جنجالی خود آغاز کرد. محمدرضا اخباری و حسین پورحمیدی دو گزینه داخلی هستند که احتمال حضور آنها در قفس تور قرمز از سایر گزینه ها بیشتر است. این در حالی است که نام سیدحسین حسینی کاپیتان و مدافع تیم ملی استقلال به عنوان جانشین بیرانوند در دروازه پرسپولیس به گوش می رسد. انتقالی که حسینی به آن علاقه دارد و اگر اتفاق بیفتد می توان آن را یکی از جنجالی ترین نقل و انتقالات فوتبال ایران دانست.

طبق پیگیری های خبرنگار ما، باشگاه پرسپولیس به حسینی اعلام کرده که برای انجام این انتقال باید شخصا رضایت نامه خود را از استقلال بگیرد. به نظر می رسد مبلغ قرارداد حسینی با باشگاه استقلال به این دروازه بان ملی پوش بسنده نکرده و حسینی از این موضوع ناراحت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا