بانک و بیمه

شبکه بانکی مکمل رشد شرکت های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار بازار، حسن صداقت در نشست حاشیه ای نمایشگاه خدمات بازرگانی گلستان اظهار داشت: تمامی فعالیت های اقتصادی موازی با کسب و کار خود باید همواره توسط یک گروه مالی یا شبکه بانکی حمایت شود تا مسیر رشد را به خوبی طی کنند.

مدیریت شعب بانک تجارت گلستان با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان می خواهند ارزش افزوده زیادی داشته باشند، افزود: اگر شبکه مالی در کنار این مجموعه ها قرار گیرد با اتصال به آن کسب و کار موفق تری خواهند داشت.

وی ادامه داد: در بانک تجارت پنل هایی برای شرکت های مختلف تعریف کرده ایم. در این نمایشگاه غرفه های تجاری مختلفی از آموزش گرفته تا تولید تا صادرات به اروپا یا سایر کشورها وجود دارد. سوال من از غرفه داران این است: اهل کجا هستید؟ منابع مالی از کجا می آید و شبکه ای که می تواند کارهای فنی را به درستی و به موقع انجام دهد کجاست؟

وی گفت: شرکت ها قطعا برای دریافت ارز به بورس یا شبکه بانکی مراجعه می کنند و ما این افتخار را داریم که در حوزه ارز و شبکه با بالاترین ضریب نفوذ بازار بانک تجارت گلستان رتبه اول را داشته باشیم.

صداقت گفت: بانک تجارت با تعریف یک نهاد مستقل در این حوزه و انجام فعالیت های فعال و آماده، توانسته است از تولید در بخش های مختلف حمایت کند و شرایط بهتری را برای شتاب ایجاد کند.

تامین مالی زنجیره تامین برای صنایع زعفران، دام و طیور و صنایع کشاورزی

وی گفت: این بانک توانسته است بهترین خدمات و مشاوره را در زمان مناسب به مشتریان و واحدهای تولیدی ارائه دهد.

مدیریت شعب بانک تجارت از دیگر اقدامات این بانک می توان به تامین مالی زنجیره تامین در گلستان اشاره کرد که به ویژه برای زعفران، دام و طیور و کشت و صنعت قابل مشاهده است.

صداقت با بیان اینکه روش‌های جدید تامین مالی وجود دارد، تصریح کرد: در روش‌های کلاسیک، تولیدکنندگان منابع را از طریق استقراض دریافت می‌کردند، اما امروزه منابع مالی برای یک زنجیره تولید تعریف می‌شود.

صداقت در خصوص مضرات روش های کلاسیک تامین مالی بانکی گفت: در روش کلاسیک هر واحد فروش و خدمات متوسط ​​دریافت می کند، این واحدها شامل تامین مواد اولیه تولید به واحدهای بسته بندی بازار می شود که در نتیجه قیمت نهایی به فروش می رسد. افزایش.

وی ادامه داد: اما در روش جدید منابع مالی باید به صورت زنجیره ای تغذیه شود و از این طریق بانک نیازی به منابع مالی زیادی ندارد و نرخ سود نهایی را پایین آورده و در نهایت فرآیند بروکراسی را حذف می کند.
صداقت گفت: در یک سامانه کل زنجیره تعریف شده و بانک به سر این زنجیره ها متصل است و بقیه زنجیره هماهنگ و همکاری می کند. زنجیره های تولید را ساده می کند.

مدیریت شعب بانک تجارت با بیان اینکه منابع مالی بر اساس مقیاس هر زنجیره پرداخت می شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این کار انحراف منابع کاهش می یابد و پول از سر راه نمی رود و همه چیز درست می شود. به منظور تحت نظارت بانک انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا