ترندهای روز

شبکه سرقت از منازل محله ستارخان متلاشی شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سرهنگ محمد افشار، فرمانده دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با اعلام یک فقره سرقت منزل در حوزه حفاظتی کلانتری ۱۱۸ ستارخان، کارآگاهان این کلانتری وارد کار شدند و پس از مراجعه به محل. محل سرقت و مشاهده فیلم های ضبط شده توسط دوربین های مداربسته. و همچنین با بررسی شواهد موجود، ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت یکی از سارقان شدند.

این افسر پلیس در ادامه بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران برای دستگیری وی با اخذ دستور قضایی به محل اعزام شدند. متهم با دیدن ماموران قصد فرار داشت که با واکنش سریع ماموران پلیس دستگیر شد.

رئیس کلانتری دوم پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از دستگیری متهم، وی صراحتا به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل اعتراف کرد و همدستانش نیز شناسایی شدند و ظرف چند ساعت پس از دستگیری متهم اول، متهمان دیگر نیز توسط پلیس دستگیر شدند.

وی در ادامه افزود: از مخفیگاه متهمان مواد مخدر یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد که در مرحله مستندسازی بودند و مجموعه کاملی از ادوات و ادوات سرقت. متهمان پس از انتقال به کلانتری به سرقت های مشابه از منزل شهروندان اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. شناسایی متهمان و سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا