ورزشی

شب دیوانه‌وار پرسپولیس در آزادی؛ صدر قرمز شد

در این دیدار دیوانه وار استقلال خوزستان با سه گل نیمه اول پیش افتاد اما پرسپولیس در نیمه دوم با اخراج ساویو روبرتو برگشت و با زدن چهار گل پیروز شد.

پرسپولیس با این نتیجه صدرنشین استقلال شد و با ۶۳ امتیاز ۶۱ امتیاز بالاتر از استقلال قرار گرفت. فرصت طلبی زیاد استقلال خوزستان و از دست دادن سه امتیاز باعث شد این تیم با ۲۲ امتیاز کمتر از فولاد در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار گیرد.

پرسپولیس ۴-۳ استقلال خوزستان

گل ها: علیرضا کاظمی در دقایق ۴ و ۳+۴۵ و آسو رستم در دقیقه ۴۱ برای استقلال خوزستان – محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۷۶، دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷۸، عیسی آل کثیر در دقیقه ۸۶ اوروتونوف دقیقه ۵+۹۰ برای پرسپولیس

کارت زرد: ساویو روبرتو (۲ بار)، محمود مطلق زاده از استقلال خوزستان و علیرضا بیرانوند، علی نعمتی و عیسی آل کثیر از پرسپولیس.

کارت قرمز: ساویو روبرتو

توضیحات گل

کاظمی پس از دریافت توپ در حوالی محوطه جریمه موفق شد محمدحسین کنعانی زادگان را به راحتی شکست دهد و با ضربه پای راست دروازه پرسپولیس را باز کند. (گل اول استقلال خوزستان)

آسو رستم پس از مهار ضربه کرنر در محوطه جریمه، با یک ضربه کمانی پای چپ توپ را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کرد. (گل دوم استقلال خوزستان)

پاس بلند این دروازه بان به سمت محوطه جریمه به کاظمی رسید و ضربه پای راست او دور از دستان بیرانوند تبدیل به گل شد. (گل سوم استقلال خوزستان)

محمدحسین کنعانی زادگان موفق شد از روی ضربه پنالتی دروازه استقلال خوزستان را باز کند. (گل اول پرسپولیس)

اسماعیلی فر با ضربه محکم پای راست از بین پاهای فرزین گروسیان توپ را وارد محوطه جریمه کرد و یکی از گل ها را جبران کرد. (گل دوم پرسپولیس)

عیسی آل کثیر پاس پشت مدافعان را مهار کرد و با یک ضربه زمینی دروازه استقلال را باز کرد. (گل سوم استقلال خوزستان)

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، فرشاد فرجی، مسعود ریگی، حسین کنعانی زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق زاده، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، آسو رستم، علیرضا کاظمی، حسین ساکی، داستونیک تورسانو، ساویو روبرتو، علیرضا خوشکافا و محمد آبشک.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا