فناوری

شخصیت‌های فرعی که در فیلم‌های سال ۲۰۲۳ جذاب‌تر از شخصیت‌های اصلی بودند

شخصیت های ثانویه را نباید با شخصیت های ثانویه ای که با شخصیت های اصلی در تعامل هستند و بر وقایع درام تأثیر می گذارند، اشتباه گرفت. شخصیت های ثانویه تأثیر مستقیم یا قابل توجهی بر داستان ندارند و در بخش یا بخش هایی از فیلم ظاهر می شوند و کارکرد خاصی مانند ایجاد موقعیت کمیک یا ارائه اطلاعات اضافی دارند. در سال ۲۰۲۳ در میان شخصیت های فرعی فیلم ها، ۳ شخصیت متفاوت از بقیه را معرفی کرده ایم.

به گزارش همشهری آنلاین، این شخصیت های فرعی فیلم های ۲۰۲۳ جذابیت بیشتری نسبت به شخصیت های اصلی داشتند.

۱. کین در “جان ویک: فصل ۴”

جان ویک کیانو ریوز است، نقطه، همین. محبوبیت فرنچایز «جان ویک» مدیون جذابیت کیانو ریوز است. اما در این چهار اپیزود شخصیت های دیگری نیز وجود داشته اند که در بین طرفداران این فرنچایز بسیار محبوب شده اند، مانند Bowery King، رئیس صحنه جنایات زیرزمینی با بازی لارنس فیشبرن، وینستون، مدیر هتل کانتیننتال در نیویورک. با بازی ایان مک شین و شارون، نگهبان هتل که بازی لنس ردیک بازی می کند. شخصیت های فرعی مانند مارکوس با بازی ویلم دافو در قسمت اول «جان ویک» (۲۰۱۴) به یادگار مانده اند. در قسمت چهارم این سریال شخصیت فرعی که مورد توجه قرار گرفت «کین» قاتل نابینا با بازی دانی ین بود که با وجود بینایی ضعیف از قدرت مبارزه شگفت انگیزی برخوردار است. کین در مبارزه پایانی فیلم در مقابل ویک ایستاد، اما با وجود اینکه از او برتر بود، می‌دانست که کسی که باید کشته شود، جان ویک نیست، رئیس او، که دستور قتل ویک را صادر کرد و به ویک کمک کرد تا این اتفاق بیفتد. . داستان او می تواند نامزدی برای اسپین آف جدید فرنچایز «جان ویک» باشد.

۲. باربی عجیب در “باربی”

شخصیت های فرعی که جذابیت بیشتری نسبت به شخصیت های اصلی فیلم های 2023 داشتند
باربی با بازی مارگو رابی در باربیلند بدون هیچ نگرانی خوب و شاد است و مشغول زندگی و تفریح ​​است که ناگهان یک شب نگران مرگ است. او یک شب دچار بوی بد دهان، سلولیت و صافی کف پا می شود و به توصیه باربی های دیگر به سراغ باربی عجیبی با بازی کیت مک کینون می رود که به دلیل بدشکلی او طرد می شود. باربی عجیب و غریب شخصیت متفاوتی نسبت به باربی های دیگر دارد و به نظر می رسد یکی از عروسک هایی باشد که توسط سید، پسر شیطانی داستان اسباب بازی (۱۹۹۵) که عروسک ها را سلاخی کرد، بد شکل شده است. باربی عجیب به باربی می گوید که باید کودکی پیدا کند تا در دنیای واقعی با او بازی کند تا درد او التیام یابد.

۳. متخصص در فیلم “قاتل”

شخصیت های فرعی که جذابیت بیشتری نسبت به شخصیت های اصلی فیلم های 2023 داشتندشخصیت های فرعی که جذابیت بیشتری نسبت به شخصیت های اصلی فیلم های 2023 داشتند
اساساً هر نقشی که تیلدا سوینتون بازی می کند کیفیت خاصی دارد. مهم نیست نقش کوتاه باشد یا بلند، سوئینتون آنقدر هنرپیشه درجه یک است که بخشی از رمز و راز خودش را به نقشی که بازی می کند می آورد و به آن کیفیتی خاص و منحصر به فرد می بخشد. در آخرین فیلم دیوید فینچر، قاتل، سوئینتون برای دقایقی در نقش مکمل غایب است، اما ممکن است این چند دقیقه بیشتر از کل فیلم در خاطره بماند. او نقش هیتمنی را بازی می کند که برای کشتن قاتل دیگری با بازی مایکل فاسبندر، شخصیت اصلی فیلم استخدام می شود و پس از اینکه فاسبندر همکارش را می کشد، می آید تا او را نیز بکشد. کارشناس در حال صرف شام در رستورانی است که فاسبندر بالای سر او ظاهر می شود. متخصص می داند که کارش تمام شده است، اما سعی می کند از شام آخر در حین تماشا لذت ببرد تا از غفلت قاتل برای کشتن او و نجات جان خود استفاده کند. کارشناس در پایان توسط قاتل کشته می شود، اما ظاهر کوتاه او رنگ و بوی دیگری به فیلم می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا