شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان امروز از کجا آمدهاند؟ :: افق میهن
اکنون پاهای آنها در همه جا باز می شود. اسباب بازی ها ، عکس های روی نرم افزار و غیره از محبوب ترین مضامین کودکان امروز هستند. عروسک های نه چندان زیبا که اکنون جای خود را در بین کودکان ایرانی پیدا کرده اند.
هر نسلی با شخصیت های انیمیشن زمان خود رشد کرده ، آن را بزرگ کرده و به یاد می آورد. شخصیت های والت دیزنی ، که شاید منبع رویاهای دیروز بوده است ، اکنون شخصیت های جدیدتری را جایگزین کرده اند که ممکن است در دنیای انیمیشن به طور کلی جهانی نباشند ، اما اکنون تصاویر آنها در بین بسیاری از کودکان است.
اما این شخصیت ها از کجا آمده اند؟
کروم ؛ ظاهری خشن با شخصیت دختر
Chrome یکی از محبوب ترین شخصیت های کودکان در روزهای اخیر است ، اما Chrome واقعاً چیست و این عروسک از کجا آمده است؟
Chrome شخصیتی از مارک ژاپنی Sunnorio است. این شخصیت در ژاپن و در سراسر جهان محبوب است و بخشی از یک سری شخصیت های کارتونی “هلو کیتی” است. Sunrio یک شرکت ژاپنی است که کارتون ها و محصولات مرتبط را تولید و توزیع می کند.
کروم برای اولین بار به عنوان یک شخصیت منفی در انیمیشن “Onegai My Melody” معرفی شد و داستان “Chrome” و “Melody” شکل گرفت. در این انیمیشن ، او به عنوان یک ملودی رقیب ، شخصیت محبوب Sunnei ظاهر شد. کروم به سرعت با ظاهری تیز ، خشن و کمی شر ، توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. وی به دلیل بدبختی خود به عنوان یک شخصیت منفی شناخته می شد و قصد داشت با ملودی مقابله کند.
با گذشت زمان ، انیمه های زیادی برای Chrome و Melody وجود داشت ، و در سری بعدی شخصیت Chrome به تدریج به دوستی و همکاری با شخصیت های دیگر از جمله ملودی تغییر یافت. این تغییر او را به یک شخصیت چند بعدی تبدیل کرد که نه تنها بدبختی خود را حفظ کرد ، بلکه جنبه های مثبت تر و دوستانه تری نیز نشان داد. این تحول در شخصیت Chrome به او اجازه می دهد تا با کودکان و بزرگسالان ارتباط بهتری داشته و محبوب تر شود.
کروم در روزهای هالووین متولد شد. به موسیقی راک و فلزی علاقه مند است و در برخی از انیمیشن ها گیتار برقی می نوازد. Chrome سیاه و صورتی تیره را به عنوان رنگ های مورد علاقه خود انتخاب کرده است. این انتخاب رنگ ها مطابق با شخصیت سرکش و خشن او است و غذاهای مورد علاقه وی شامل گوشت و پیاز است.
با این حال ، این شخصیت اکنون از قاب انیمیشن بیرون آمده و به یکی از محبوب ترین عروسک های اسباب بازی و اسباب بازی تبدیل شده است.
LABOBO ؛ غول کوچکی که صف می رود
شخصیت Labobu حدود ۵ سال تولید و معرفی شده است ، اما به لطف شبکه های اجتماعی ، اخیراً به شدت در اینستاگرام و Tikk Trend بوده و قلب کودکان ایرانی را به دست آورده است.
داستان این است که در سال ۶ یک تصویرگر هنگ کنگ به نام Cassing Long یک سریال داستانی به نام The Monsters ایجاد کرد. این مجموعه شامل شخصیت هایی مانند Zimomo ، Spuki ، Pato و محبوب ترین بود. یک دختر بازیگوش با چهره ای منحصر به فرد ، گوش های بلند ، دو دندان تیز و یک کشور شیطان با الهام از شخصیت های عامیانه اروپای شمالی.
در حقیقت ، Labobo احتمالاً باید به موفقیت افراد مشهور که اخیراً شروع به معرفی عروسک کرده اند ، مدیون زیادی باشد و حتی آن را از طرق اغراق آمیز به فرزند خود معرفی کرد. به عنوان مثال ، به عنوان مثال خواننده K-Pop Blackpink موجی از علاقه و تقاضا را در بین طرفداران ، به ویژه در جنوب شرقی آسیا ، با نمایش مکرر عروسک در داستانهای اینستاگرام و استفاده از آن در سبک شخصی وی ایجاد کرد.
این روش تبلیغات نوعی بازاریابی عاطفی است که بر اساس تأثیر افراد با نفوذ است. یعنی مردم زیرا هنرمند محبوب آنها از Labobo استفاده می کند ، آنها را جذاب و با ارزش می دانند. این تکنیک به سرعت دامنه علاقه مندان را گسترش داد و Labobo را از یک محصول خاص هنری به یک محصول محبوب و دیدنی تبدیل کرد.
در انگلستان گفته می شود که علاقه مندان به این عروسک در ساعت ۹ صبح قرار دارند تا بتوانند این غول را با قیمت ۴.۹ پوند بدست آورند. با این حال ، موجودی این محصول معمولاً در کمتر از نیم ساعت به پایان می رسد.
از دلایل محبوبیت این عروسک در زمان خرید تعجب آور است. این بدان معناست که ، مانند یک فرصت ، شما دقیقاً نمی دانید کدام مدل و رنگ عروسک را که به دست آورده اید تا زمانی که بسته بندی کنید! تعجب ، که احتمالاً یکی از نقاط قوت بازار این محصول است.