ترندهای روز

شخصیت شناسی جالب همسر با انگشتان دستش/ فال امروزتو ببین

فال امروز خودتو در قسمت منهای تحلیل بخون.
تمام سعی خودمون رو میکنیم که هر روز فال مرتبط با شمارو در این صفحه به اشتراک بگذاریم.

نمانک نوشت: جالب است بدانید رابطه عجیبی بین شخصیت و انگشتان دست وجود دارد و با نگاهی به انگشتان همسرتان می توانید به شخصیت او پی ببرید.

انگشتان همسر شما بخشی از شخصیت او را نشان می دهد

تحلیل شخصیت همسر با انگشتان یکی از تکنیک های مربوط به خطوط دست است که در روانشناسی مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک بر اساس شکل و اندازه انگشتان افراد است و معمولاً برخی از ویژگی های روانی فرد را بر اساس اصول روانشناختی و تجربی توصیف می کند.

توجه به این نکته ضروری است که این تکنیک تنها روش تعیین شخصیت نیست و نتایج آن می تواند بحث برانگیز باشد. حتی از منظر علمی، این تکنیک هنوز از نظر علمی کاملاً تأیید نشده است و ممکن است به نظر روش علمی تری نباشد.

اندازه و طول انگشت حلقه و اشاره یکسان است

مردانی که انگشت حلقه و اشاره آنها به هم نزدیکتر است ممکن است بیشتر از دیگران دچار افسردگی شوند. علاوه بر این، این افراد ممکن است در خشم، عصبانیت و رفتار خشونت آمیز بدتر از دیگران باشند.

انگشت اشاره بزرگتر و بلندتر

مردانی که انگشت اشاره آنها بلندتر از انگشت حلقه است، عموماً موسیقی و ورزش را بیشتر دوست دارند. از سوی دیگر، زنانی که انگشت اشاره بزرگ‌تری نسبت به انگشت حلقه‌شان دارند، ممکن است خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی کمتر و باروری بالاتری داشته باشند.

انگشت اشاره بلندتر از انگشت حلقه است

مردانی که انگشت اشاره آنها بلندتر از انگشتان دیگر است، به خصوص انگشت حلقه، ممکن است احتمال بیشتری برای دستیابی به ثروت و دستیابی به موقعیت های شغلی خوب داشته باشند. این افراد معمولاً شخصیتی مبارز دارند و تا رسیدن به اهداف خود دست از تلاش بر نمی دارند. مهم نیست که این هدف رسیدن به وضعیت مالی خوب باشد یا ازدواج با دختر مورد علاقه، تا آخرین مرحله برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

انگشت حلقه بلندتر

افرادی که انگشت حلقه‌شان بلندتر از انگشت اشاره است، مهارت‌های گفتاری و زبانی بهتری دارند. از سوی دیگر، افرادی که انگشت اشاره آنها بلندتر از انگشت حلقه آنهاست، بهتر از دیگران در حل و تجزیه و تحلیل مسائل ریاضی عمل می کنند. این تفاوت ها احتمالاً به دلیل ترشح هورمون های مرتبط است.

مثل همیشه باید بگوییم که محتوای شخصیتی جنبه سرگرمی دارد و نمی توان به آن اعتماد کرد.

راضیه میرزاحیدری

راضیه میرزاحیدری

امیدواریم از فال خودت رازی بوده باشی و در ادامه در قسمت نظرات برامون صحت فال رو بنویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا