ترندهای روز

شخصیت محبوب سریال پوست شیر با داریوش بازگشت!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

سریال «داریوش» به عنوان اولین اثر هادی حجازی فر در نمایش خانگی و دومین مجموعه در کارنامه سریالی او دیروز در فیلم نت منتشر شد. این پلتفرم پیش از این سریال های موفق و پرمخاطبی چون «پوست شیر» و «عفای تهران» را در جدول پخش روز چهارشنبه قرار داده بود و حالا نوبت به «داریوش» رسیده است. سری دوم هادی حجازی فر در قسمت اول شروع خوبی داشته و کنجکاوی هایی ایجاد کرده تا مخاطب را به دنبال کردن داستان تشویق کند. ناگفته نماند که گذشته «داریوش» که زمینه ساز نفرت و انتقام شده است، بی شباهت به گذشته «نعیم» در «پوست شیر» نیست. هادی حجازی فر بازیگر اصلی «داریوش» است و چهره هایی چون ژیلا شاهی، سحر دولتشاهی، مهرداد صدیکیان، عباس جمشیدی فر، محسن قصابیان، امیر نوروزی و رامین راستاد نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

شخصیت محبوب سریال پوست شیر ​​با داریوش بازگشت!

تداعی داستان «نعیم» با «داریوش»

سریال «داریوش» درباره مردی به همین نام است که گذشته خوبی نداشت. او به همراه دوستانش «کوروش» و «بهرام» شمش‌های طلای فردی به نام «رشید» را می‌دزدند، سپس در جریان این سرقت شخصیت «کوروش» کشته می‌شود و شمش‌ها نیز گم می‌شوند. «داریوش» برای رهایی از اتهام دزدی طلاها و قتل «کوروش» از ایران می گریزد و پس از ۱۱ سال وقتی خانواده «کوروش» قاتل او را می بخشند و رضایت می دهند، تصمیم می گیرد مخفیانه به ایران بازگردد. در سریال «پوست شیر» در «نعیم» گذشته هم همین اتفاق افتاد. «نعیم» و دوستانش «منصور» و «صابر» به پیشنهاد یکی از بستگان صابر که طلافروشی داشت، برای یافتن زیرزمینی می‌روند، اما یک روز متوجه می‌شوند که زیرزمین به سرقت رفته است. «منصور» مدعی است که دزدی گنج کار «عباس» است، پس نزد او می روند و آنقدر او را می زنند که می میرد. جدایی و دوری پدر از خانواده به دلیل حادثه ای که در گذشته اتفاق افتاده، گم شدن طلا و گنج، کشته شدن یک نفر در جریان سرقت و کندن زیرزمین، اتهام قتل و دزدی علیه «نعیم» و «داریوش» به عنوان شخصیت‌های اصلی داستان شباهت‌های گذشته این دو شخصیت است.

شخصیت محبوب سریال پوست شیر ​​با داریوش بازگشت!

شروع جذاب

«داریوش» در قسمت اول شروع نسبتا خوبی داشت. در گام اول فضای کلی داستان ترسیم شد و مخاطب با فضای روایی آشنا شد. برخی از شخصیت های مهم داستان نیز به مخاطبان معرفی شدند. تعدد اتفاقات و روند مناسب اتفاقات باعث شد تا مخاطب به خوبی با داستان درگیر شود. «داریوش» سریالی است که بازیگران زیادی دارد و داستان آن شخصیت های زیادی دارد.

باید دید در ادامه داستان و با ورود شخصیت های جدید به داستان چه اتفاقی می افتد و زندگی «داریوش» با وجود دشمنانی که منتظر انتقام از او هستند چگونه پیش می رود.

شخصیت محبوب سریال پوست شیر ​​با داریوش بازگشت!

بازیهای خوب

هادی حجازی فر بازیگر نقش اصلی «پوست شیر» این بار نیز در تولید خودش نقش اصلی را بازی می کند. علاوه بر او ژیلا شاهی و مهرداد صدیقیان دیگر بازیگران «پوست شیر» هستند که در «داریوش» نیز حضور دارند. رامین راستاد و کیوان ساکتاف که نقش کوتاهی در تهیه کنندگی برادران محمودی داشتند در «داریوش» هم بازی کرده اند. از بین بازیگران سریال حجازی فر، شاهی و جمشیدی فر در قسمت اول حضور پررنگ تری داشتند. شخصیت «داریوش» در مقایسه با او به اندازه «نعیم» مظلوم و رقت انگیز نیست، اما با توجه به قسمت اول نمی توان گفت که «داریوش» شخصیتی کاملاً متفاوت با «نعیم» بود.

برای ارزیابی بازی حجازی فر باید بیشتر منتظر ماند و ابعاد دیگری از شخصیت او را دید اما این بازیگر در ابتدای سریال خوب بازی کرده است. ژیلا شاهی که پیش از این در «وضعیت مهدی» نقش همسر حجازی فر را بازی کرده بود، در «داریوش» نقش دخترش را بازی کرد و در ابتدا ضعف و مزیت خاصی در اجرای او دیده نمی شود. عباس جمشیدی فر در ادامه حضورش در نقش شخصیت های جدی، بازی باورپذیر و همراهی در «داریوش» داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا