اخبار اقتصاد ایران

شرایط ثبت‌نام ایران خودرو اعلام شد+ اسامی خودروهای قابل‌عرضه

ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی www.ikcosales.ir و ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتنامه، حسابداری و انسداد مبلغ تعیین شده نزد بانک های عامل از روز چهارشنبه ۲۴.۰۵.۱۴۰۳ لغایت سه شنبه ۱۴۰۳.۰۵.۳۱.

افق میهن تذکرات مهمی در خصوص مراحل ثبت نام محصولات ایران خودرو از سوی این شرکت به متقاضیان ثابت داده شد.

۱. مشارکت در اولویت بندی منوط به مسدود شدن مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان در حساب نیابتی مشتری نزد بانک های عامل و به نفع ایران خودرو تا زمان اعلام نتایج اولویت بندی می باشد.

*متقاضیان فقط در بانک های عامل; تجارت، صادرات، ملت، فارس، کارآفرین، ارتش، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران و آینده می توانند نماینده حساب به نام ایران خودرو باشند.

۲. صلاحیت متقاضی بر اساس ضوابط و مقررات موجود (که در این اطلاعیه اعلام شده است) بر اساس خود اظهاری متقاضی بوده و پس از ثبت درخواست از مراجع ذیربط استعلام می شود. طبق قوانین حاکم و دستورالعمل شورای رقابت، شرکت ایران خودرو اولویت کسب شده را حذف و متقاضی حق هرگونه اعتراض و شکایت را سلب می‌کند.

۳. از متقاضیان اولویت بندی شده جهت ثبت نام و انعقاد قرارداد فراخوانده می شود و عدم واریز وجه هر مرحله در مهلت تعیین شده به منزله انصراف بوده و ایران خودرو تعهدی نسبت به ثبت نام و تحویل خودرو به آنان ندارد.

۴. هر متقاضی در زمان ثبت درخواست خرید می تواند حداکثر پنج محصول را با توجه به اولویت مورد نظر خود انتخاب کند. از بین محصولات منتخب، درخواست مشتری در فرآیند اولویت بندی هر خودرو لحاظ می شود و در نهایت در صورت کسب امتیاز لازم، تنها یک خودرو به عنوان درخواست نهایی مشتری در نظر گرفته می شود.

۵. کلیه پرداخت ها باید از کارت بانکی متقاضی که به کد ملی آنها لینک شده است انجام شود.

۶. خودروهای عرضه شده در این طرح شامل پژو ۲۰۷ دستی، تارا، رانا پلاس، سورن پلاس بنزینی، هایما و محصول جدید ری می باشد.

۷. مشخصات فنی محصولات موجود در سایت ایران خودرو به نشانی www.ikco.ir و قیمت محصولات در سایت www.esale.ikco.ir قابل مشاهده است و سایت فروش این شرکت نیز دارای به www.ikcosales.ir تغییر یافت.

۸. در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.

۹. تمامی پیام های ایران خودرو به شماره همراه اعلام شده در پروفایل متقاضی ارسال می شود، در صورت خاموش یا مسدود شدن پیام، مسئولیتی متوجه ایران خودرو نخواهد بود.

۱۰. شرکت در این مرحله پس از اعلام اولویت های متقاضیان و تشکیل لیست انتظار برای هر محصول، بر اساس ظرفیت تولید و به مرور زمان صرفاً بر اساس لیست اولویت های هر محصول، به فراخوان متقاضیان اقدام می کند. نهایی شدن ثبت نام منوط به انعقاد قرارداد بر اساس قیمت روز و پس از واریز خواهد بود و ایران خودرو قبل از آن هیچ تعهدی در قبال متقاضیان نخواهد داشت.

۱۱. متقاضیان طرح عادی که موجودی حساب نیابتی را کاهش دهند یا قبل از اولویت بندی کل مبلغ را برداشت کنند، در زمان اولویت بندی در طرح شرکت نخواهند کرد و برداشت یا کاهش موجودی برداشت محسوب می شود.

شرایط عمومی برای متقاضیان عادی

۱. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال می باشد.

۲. دارا بودن گواهینامه رانندگی (در صورت اطلاع از تغییرات دستورالعمل حذف خواهد شد)

۳- متقاضیانی که در ۴۸ ماه گذشته از شرکت های ایران خودرو و سایپا و یا از سایر شرکت های خودروسازی در ۲۴ ماه گذشته خودرو خریداری کرده و این شرکت ها به نام خود فاکتور فروش صادر کرده اند، نمی توانند در این طرح شرکت کنند. او حذف خواهد شد.

۴. متقاضیانی که دارای پلاک پلیس فعال هستند نمی توانند نسبت به ثبت نام و خرید خودرو اقدام کنند (کسانی که دارای پلاک پلیس فعال و سن خودرو موضوع پلاک بیش از ۵ سال باشد از این ممنوعیت مستثنی هستند).

۵. انتقال اولویت یا امتیازات اعلام شده به هر نحو ممنوع است.

*مراحل و زمان ثبت درخواست (متقاضیان عادی)

۱. نمایندگی حساب و انسداد مبلغ ۲۳۰ میلیون تومان از روز یکشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۱ لغایت پایان ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۷/۰۵/۱۴۰۳ نزد بانکهای عامل.

۲. ثبت درخواست خودرو در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی www.ikcosales.ir و ۴۸ ساعت پس از انجام وکالتنامه، حسابداری و انسداد مبلغ تعیین شده نزد بانک های عامل از روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ لغایت سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۳۱. .

۳. اعلام نتایج اولویت بندی توسط شرکت ایران خودرو.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا