اخبار اقتصاد ایران

شرایط ثبت نام وام اربعین10/000/000میلیونی با پرداخت ۱۲ ماهه برای زائران

طرح آمود سفر امکان دریافت کمک هزینه سفر اربعین و استفاده از پوشش بیمه ای برای این سفر را به زائران می دهد. هر زائری که در این طرح ثبت نام کند ۹ میلیون تومان کمک هزینه سفر نقدی و یک میلیون تومان از خدمات بیمه ای در برابر خطرات سفر استفاده می کند.

همچنین با استفاده از این طرح، کیف پول مسافران کربلا در سامانه بیمه یک میلیون تومان شارژ می شود و می توانند از اعتبار این کیف پول برای استفاده از خدمات بیمه ای مانند بیمه آتش سوزی، بیمه موبایل، بیمه عمر و بیمه بدنه خودرو استفاده کنند. . بازپرداخت این وام اربعین ۱۲ ماهه است و وام گیرنده ملزم به بازپرداخت ماهانه ۹۸۵ هزار تومان است.

شرایط دریافت وام ۱۰ میلیون تومانی اربعین چیست؟

زائرانی که بدهی به شبکه بانکی ندارند و یا چک برگشتی ندارند می توانند با ارائه چک صیادی یا فیش کسر حقوق به عنوان تضمین تا پایان مرداد ماه به سامانه آمود سفر مراجعه و در طرح آمود سفر ثبت نام اینترنتی کنند. فعال سازی این بسته ظرف مدت پنج روز کاری انجام می شود.

مراحل ثبت وام عمودی صفر

متقاضیان دریافت این وام باید ابتدا وارد سایت آمود سفر شده و پس از کلیک بر روی گزینه ثبت نام، تعداد افراد و اطلاعات هویتی زائران را وارد کنند. در مرحله بعد متقاضی باید تصویر چک یا ضمانت صیادی را بارگذاری و پیش پرداخت را پرداخت کند. پس از انجام تمامی این مراحل، اصل چک باید از طریق پست به مقصد انتخابی سامانه آمود سفر ارسال شود.

طلاب، طلاب و طلاب حوزه های علمیه متقاضی شرکت در مراسم های محرم، صفر و اربعین حسینی باید قبل از ثبت نام و ارائه درخواست خروج از کشور از صدور معافیت تحصیلی خود اطمینان حاصل کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: این دسته از مشمولان هر چه سریعتر درخواست خروج از کشور خود را در سامانه sakha.epolice.ir ثبت کنند تا با توجه به تراکم درخواست ها در ایام نزدیک به اربعین با مشکل مواجه نشوند. حسینی.

وی گفت: سربازان وظیفه از طریق یگان خدمتی خود برای خروج از کشور اقدام کنند.

سردار مهری خاطرنشان کرد: مشمولانی که از وظیفه عمومی برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی مجوز خروج از کشور دریافت کرده اند، باید ورود خود به کشور را در سامانه پلیس مهاجرت و گذرنامه مستقر در دروازه های مرزی کشور ثبت کنند. در غیر این صورت اجازه خروج از کشور را خواهند داشت. باز هم مشکل دارند، کسانی که سال گذشته ورود خود را به کشور در سامانه پلیس گذرنامه ثبت نکرده اند، برای رفع مشکل خروج از کشور به اداره عمومی محل سکونت خود مراجعه کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: قربانیان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا با کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به آدرس khabaresabazi@ تماس حاصل نمایند. آخرین اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا