ورزشی

شرایط خط حمله پرسپولیس با 2 گزینه جذاب

بعد از چهار خرید زمستانی به نظر می رسید کار این تیم در نقل و انتقالات تمام شده است اما حالا خبر می رسد که آنها قصد دارند دوباره وارد آن شوند و در فاصله کمی مانده تا پایان این مهلت، نفرات مورد نظر خود را جذب کنند.

در این گزارش البته قصد داریم به تغییرات احتمالی این تیم در قسمت هجومی بپردازیم. جایی که بحث اصلی جدایی دو مهاجم این تیم است. شهاب زاهدی و نبیل باهویی قصد جدایی از پرسپولیس را دارند و به همین دلیل این باشگاه در این پست به دنبال افرادی خواهد بود که می خواهد جایگزین کند.

پرسپولیس نیم فصل اول را با شهاب زاهدی و نبیل باهویی به پایان رساند. دو بازیکنی که ۷ گل برای این تیم به ثمر رساندند و البته مهاجم سوئدی تنها با یک گل همیشه با هجومی قدرتمند روبرو بودند تا بحث جدایی او در پنجره زمستانی داغ شود. اما با درخواست شهاب زاهدی برای جدایی معادلات این پست با اما و اگرهای زیادی همراه بود. اما در ساعات آینده باید منتظر تغییرات ویژه در خط حمله پرسپولیس باشیم که به آن می پردازیم:

بازگشت بازیکن دربی به پرسپولیس

اولین تغییر پرسپولیس در خط حمله مربوط به بازگشت عیسی آل کثیر بود. بازیکنی که در تابستان با پیشنهاد جالب سپاهان پیراهن زرد به تن کرد و بعد از نیم فصل رفت. او بار دیگر به پرسپولیس بازگشت و در اولین حضورش مقابل تراکتورسازی یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند تا بخشی از دغدغه های خط حمله سرخ ها را برطرف کند. بازیکنی که در دربی به استقلال گل زد، مورد علاقه هواداران سرخ تیفوسی هم هست.

جدایی شهاب زاهدی در آستانه تحقق است

اولین بحث جدایی ها درباره نبیل باهویی بود اما حالا این شهاب زاهدی است که به درب خروج نزدیک می شود. مهاجم قرمزها پس از گذراندن چندین فصل در فوتبال اروپا، در تابستان با تجربه بیشتری به جمع قرمزها بازگشت و در طول نیم فصل یک گل در آسیا و شش گل در لیگ برتر به ثمر رساند. اما او اکنون با پیشنهاد ژاپنی خود در آستانه توافق برای جدایی است و گفته می شود در ساعات آینده این شرایط فراهم خواهد شد. اما درویش همه چیز را برای جذب مهاجم جدید تغییر داده است. اتفاقی که بعید است در ساعات پایانی نقل و انتقالات نهایی شود.

نبیل و جدایی قابل پیش بینی

کاملا قابل پیش بینی بود که نبیل باهویی نتواند کار را در این تیم تمام کند. مهاجمی که برخلاف نظر کادرفنی با اختلاف زیادی پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد و در ادامه روند کیفی او به گونه ای نبود که انتظارات را برآورده کند. باشگاه پرسپولیس به دنبال توافق نهایی برای این فسخ همکاری است و او دومین مهاجمی است که در پنجره زمستانی پیراهن پرسپولیس را در می آورد و سرنوشت جدید خود را دنبال می کند.

پرسپولیس به دنبال مهاجم تک تیرانداز!

باشگاه پرسپولیس برخلاف شایعاتی که در روزهای اخیر شکل گرفته، قصد جذب مهاجم خارجی را ندارد. به خصوص که معادلات سختی برای سهمیه خارجی آن شکل خواهد گرفت. آنها در روزهای اخیر موشکافی زیادی روی مهاجمان لیگ برتری داشته اند و حالا بی سر و صدا آخرین مراحل توافق برای این انتقال را دنبال می کنند. مهاجمی که از گل های ویژه خود راضی است این بار قرار است پیراهن قرمز را بر تن کند و تا ساعاتی دیگر خبر نهایی را منتشر خواهیم کرد.

یک گزینه خاص در آب نمک

یکی دیگر از گزینه های خط حمله پرسپولیس نیز حرکات او را برای انتقال به قرمزها در ساعات آینده دنبال کرده است. این باشگاه به دنبال پیگیری و تکمیل این انتقال در صورت نهایی شدن مقدمات است. بازیکنی که بعد از بحث احتمال جدایی دو باشگاه سرشناس دیگر را خواستگار خود می بیند و البته بحث در پرسپولیس به دلیل پر شدن مانع سهمیه بزرگسالان سخت شده است. اما اگر مقدمات این اتفاق بیفتد، پرسپولیس هم برای خالی کردن لیست بزرگسالان خود، برای این انتقال ویژه تحقیقات خود را انجام خواهد داد. بازیکنی که پیش از این بحث حضورش در پرسپولیس مطرح بود اما از آن زمان تاکنون سه بار در لیگ برتر ایران نقل و انتقالات را تجربه کرده است.

پرسپولیس گیتاریست نمی خواهد

بعد از فسخ قرارداد باشگاه استقلال با ارسلان مطهری بحث ها و شایعات زیادی درباره این مهاجم مطرح شد اما در شرایط فعلی باشگاه پرسپولیس به اردوی رقیب نگاهی ندارد. ارسلان که مهاجم محبوب آبی پوشان بود و با گل های دربی اش در بین هواداران این تیم شناخته می شد، حالا پیراهن آبی ها را از تن درآورده و البته پرسپولیس تمایلی به این انتقال نشان نداده و به شدت است. بعید است که این انتقال جنجالی انجام شود.

تغییر چهره پرسپولیس در خط حمله

همانطور که گفته شد با جدایی قریب الوقوع شهاب زاهدی و نبیل باهویی و همچنین اضافه شدن عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی که قرار است یک یا شاید دو مهاجم به این تیم اضافه شوند، شاهد تغییر صددرصدی هستیم. قرمزها در خط حمله نسبت به آن نیم فصل اول خواهد بود. جایی که فصل را با مهدی عبدی و شهاب زاهدی شروع کردند و بعد نبیل باهویی به این جمع اضافه شد تا عبدی راهی تراکتور شود و حالا بحث حضور بازیکنان جدید خواهد بود. فکر می کنی شرایط خط حمله پرسپولیس و دغدغه هایی که در فصول اخیر همیشه در این پست وجود داشته با حضور بازیکنان جدید برطرف شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا