اخبار اقتصاد ایران

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی ایرانسل اعلام شد :: افق میهن

ایرانسل با هدف حمایت از جوانان مستعد شرایط دریافت بورسیه دانشجویی خود را برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اعلام کرد.

به گزارش افق میهن، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، توانمندسازی جوانان و کاهش محرومیت های آموزشی را اولویت برنامه های سرمایه گذاری اجتماعی خود می داند و با هدف ایجاد فرصت برای جوانان مستعد در رشته های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات. آینده صنعت را تحت تاثیر قرار دهد. ارتباطات و فناوری اطلاعات از دانشجویان واجد شرایط رشته های فوق برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در قالب طرح «بورسیه» حمایت می کند.

مبلغ این بورسیه برای هر دانشجو ۱۰۰ میلیون تومان می باشد و ۲۵ نفر از دانشجویان واجد شرایط رشته های فوق مشمول آن می باشند.

شرایط عمومی درخواست بورسیه شامل: تحصیل در سال دوم، سوم یا چهارم کارشناسی در یکی از رشته های مهندسی کامپیوتر، برق و مخابرات، قبولی با رتبه کل زیر ۲۰۰۰ در کنکور سراسری، به عنوان همچنین تکمیل و ثبت درخواست و ارسال انگیزه نامه در وب سایت ایرانسل است.

دانش آموزان علاقه مند به بورسیه ایرانسل دریافت کنیدتا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ فرصت دارند از طریق آدرس irancell.ir/p/313706/دانشجویان درخواست خود را در سایت ایرانسل ثبت کنید.

در فرآیند ارزیابی درخواست های بورسیه که با همکاری موسسه غیرانتفاعی دارالا کرم انجام می شود، داشتن معدل بالای ۱۶ و نوشتن انگیزه نامه قوی در اولویت با متقاضی خواهد بود. همچنین در شرایط مساوی بانوان، افراد دارای معلولیت و دانش آموزان مناطق ۲ و ۳ کنکور سراسری در اولویت هستند. پس از دریافت حمایت مالی ایرانسل، پیشرفت تحصیلی دانشجویان مشمول این بورسیه به صورت دوره ای ارزیابی می شود.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی و سرمایه گذاری با تمرکز بر رویکرد خلق ارزش مشترک، پروژه های سرمایه گذاری اجتماعی شرکتی متعددی را با هدف توسعه اجتماعی-اقتصادی جامعه طراحی و اجرا کرده است. گروه هدف پروژه های CSI ایرانسل بیشتر اقشار کم درآمد و آسیب پذیر هستند. همچنین جوانان، کودکان و زنان به عنوان مهمترین ذینفعان پروژه های اجتماعی در کانون توجه طراحی پروژه CSI ایرانسل قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا