ترندهای روز

شرایط سخت بازیگر زن بعد از ابتلا به سرطان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

زهره حمیدی بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون با ابراز امیدواری به بهبودی کامل هر چه زودتر اعلام کرد: با وجود اینکه پیشنهادات زیادی برای کار دارم متاسفانه نمی توانم درمانم را به پایان برسانم و به خواست خدا دوباره به بازیگری برگرد.

شرایط سخت این بازیگر پس از تشخیص سرطان

این بازیگر درباره آخرین وضعیت جسمانی خود پس از انجام شیمی درمانی گفت: خدا را شکر نسبت به قبل خیلی بهتر هستم اما درمانم همچنان ادامه دارد. دو ماه است که شیمی درمانی تمام شده است، اما قرص هایی که استفاده می کنم بدتر از شیمی درمانی هستند و حالم را بد می کنند، اما راهی نیست. من باید ۶ ماه این داروها را مصرف کنم، دو ماه آخر و تا چهار ماه آینده باید این قرص ها را بخورم تا انشاءالله بهبودی کامل پیدا کنم.

حمیدی در مورد عمل جراحی که قرار بود برای ناحیه لوزالمعده انجام دهد، توضیح داد: خدا را شکر چون غده با شیمی درمانی برداشته شد، دیگر نیازی به عمل پانکراس ندارم و از این بابت بسیار خوشحالم و خبر خوبی بود که نه دیگر نیاز به جراحی دارد من مردم عزیزم را خیلی دوست دارم و خیلی از آنها تشکر می کنم چون خیلی به من لطف دارند و در این مدت خیلی برای من دعا کردند و دیدم که واقعاً دعای جمعی روی من تأثیر گذاشته است. ممنون که به یاد من بودید من بسیار امیدوارم که به زودی سلامت کامل خود را به دست بیاورم. البته با دعای مردم و لطف خدا.

زهرا حمیدی در پایان درباره شرایط کاری خود گفت: متاسفانه شرایط من طوری نیست که بتوانم کار کنم زیرا قرص هایی که مصرف می کنم کار را برایم سخت می کند و نمی توانم کار کنم. اتفاقاً پیشنهادات زیادی به من می شود، اما فعلاً نمی توانم تا درمانم را تمام کنم، انشالله آن وقت است که به طور منظم کار می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا