اخبار اقتصاد ایران

شرایط فروش فیدیلیتی پرایم و پرستیژ اعلام شد+ جزئیات :: افق میهن

به گزارش افق میهن، بر اساس بخشنامه شماره ۱۴۰۲/۱۱۲۲ مورخ ۰۲/۰۴/۱۴۰۲، به اطلاع متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز می رساند، امکان تکمیل مراحل ثبت نام خودرو Fidelity برای تعدادی از متقاضیان سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (. طرح منظم)، با توجه به اولویت بندی اعلام شده از سوی وزارت امنیت برای زمستان ۱۴۰۲ به صورت آنلاین ارائه شده است.

همچنین در این مرحله از ثبت نام در صورت تمایل متقاضیان، امکان انتخاب محصولات با توجه به ظرفیت شرکت و به شرح جدول شماره ۱ وجود دارد.

لذا متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۰۱/۰۵/۱۴۰۳ لغایت ساعت ۲۴:۰۰ روز دوشنبه ۲۰/۰۱/۱۴۰۳ وجه خودرو را به صورت اینترنتی واریز نمایند. شایان ذکر است مدت مذکور به هیچ عنوان قابل تمدید نمی باشد.

در این طرح فروش Fidelity Prime Type 1 مدل ۱۴۰۲ با قیمت ۱.۳۴۲.۸۰۰.۰۰۰ ریال به صورت نقدی تحویل داده می شود. اردیبهشت ۱۴۰۳ فیدلیتی پرایم تیپ ۱ مدل ۱۴۰۳ با قیمت ۱.۳۴۲.۸۰۰.۰۰۰ ریال فروش ویژه و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ مدل ۱۴۰۳ فروش ویژه با قیمت ۱.۳۴۷.۱۰۰.۰۰۰ ریال هر دو تحویل داده می شود. مرداد ۱۴۰۳ فیدلیتی پرستیژ تیپ ۱ مدل ۱۴۰۲ با قیمت ۱.۵۶۱.۹۰۰.۰۰۰ ریال و فیدلیتی پرستیژ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۲ با قیمت ۱.۵۷۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال در مدل ۱۴۰۲ به صورت فروش نقدی و با تحویل اردیبهشت ۱۴۰۳ قابل خرید است.

شرایط فروش:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا