بانک و بیمه

شرایط پرداخت وام ویژه به والدین دانش‌آموزان

به گزارش افق میهن، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با توافقات انجام شده با بانک شهر، وام سرویس مدارس به والدین دانش آموزانی که هزینه خدمات را به صورت اقساطی پرداخت می کنند، ارائه می شود.

افسانا خشادخدایی در سخنانی پیش از دستور صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: با پیگیری های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و جلساتی که با بانک شهر انجام شده، وام هایی برای خانواده دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: هزینه سرویس مدارس از طریق بانک شهر به رانندگان پرداخت می شود. در واقع به خانواده ها وام داده می شود تا هزینه خدمات را به صورت اقساطی پرداخت کنند. این کار مهم نگرانی های والدین و خدمات مدرسه در مورد هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته مشکلات زیادی در حمل و نقل دانش آموزان وجود داشت و هیچکس مسئولیت سرویس مدارس را بر عهده نگرفت و در واقع آموزش و پرورش در این زمینه دچار سردرگمی شد.

اراده خدا روشن شد: این مسئولیت توسط کلیسا و سیستم سفیران بر عهده گرفته شده است. مهر سیستم خوب و ویژه ای ایجاد شده که بر اساس آن هیچ دانشجویی از نظر سرویس و هیچ راننده ای از نظر هزینه مشکلی نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا