ترندهای روز

شرور مسلح 3 مامور پلیس را در تهران به شهادت رساند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شب گذشته دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، گشت کلانتری ۱۰۷ نارمک در حال گشت زنی بود که به مرد جوانی مشکوک شدند و تحقیقات مقدماتی را آغاز کردند.

مرد جوانی که پشت موتور سیکلت خود قرار داشت، وقتی متوجه حضور ماموران پلیس شد، در همان لحظات اولیه با اسلحه چرمی به سمت پلیس تیراندازی کرد و یکی از ماموران مجروح شد اما پس از انتقال به بیمارستان انصاری با درجه رفیع شهادت به شهادت رسید.

با اعلام این خبر امیرحسین علیمردان خیلی زود قضاوت کنید. بازپرس ویژه قتل شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم به محل حادثه رفتند.

عملیات اطلاعاتی نشان داد قاتل که از اراذل و اوباش سطح یک و فروشنده مواد مخدر بود، پس از ارتکاب جنایت با سلاح گرم قبل از رسیدن پلیس متواری شد.

پس از پایان تحقیقات میدانی، ماموران پلیس پیشگیری با شناسایی تردد متهم در اطراف منطقه رسلات، برای دستگیری وی وارد عمل شدند، اما مرد جنایتکار با مشاهده نیروهای پلیس، مجددا اسلحه به دست گرفت و ۲ مامور دیگر را با شلیک گلوله به ارتفاعات شلیک کرد. درجه. وی به شهادت رسید و ۲ نیروی انتظامی دیگر نیز به شدت مجروح شدند.

همچنین خود مرد جنایتکار نیز در جریان تیراندازی ماموران پلیس بر اثر اصابت گلوله کشته شد و در این حادثه تعدادی از شهروندان نیز مجروح شدند.

اسامی شهدای شب گذشته فرماندهی انتظامی تهران بزرگ سروان مسعود کرمی; ستوان دوم احسان منشی زاده و گروهبان یکم فرزاد روزبهانی است.

۲ مامور پلیس مجروح شده در این حادثه تیراندازی در حال حاضر در بیمارستان بستری هستند و وضعیت جسمانی خوبی ندارند.

سیر مراحل قانونی این پرونده از سوی قاضی امیرحسین علیمردان بازپرس ویژه قتل در شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا