بانک و بیمه

شروع پرکار کارآفرین در روز نخست نمایشگاه ایران پتروکم

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کربهار، در غرفه بانک کربهار در این نمایشگاه دکتر دکتر. احمد بهاروندی مدیرعامل، سهراب صادقی معاون توسعه بازار و امور صنعت، علی اصغر تقوی معاون فناوری اطلاعات، جمالی مدیرعامل بانک کربهار، مدیران ارشد بانک، گروه مالی حضور دارند. و هلدینگ نگاه برای برگزاری جلسات همکاری مورد استقبال پرشور شرکت ها، فعالان نفتی و مدیران شرکت های دانش بنیان قرار گرفت.

در حاشیه این نمایشگاه جلسات متعدد همکاری با شرکت های متقاضی با حضور اعضای هیئت مدیره بانک و مدیران گروه مالی و هلدینگ نگاه برگزار شد. ذوالفقاری به عنوان معاون تیم صندوق نوآوری و توسعه انتخاب شد.

لازم به ذکر است که بانک کارآفرین در جریان تعاملات و حمایت های گسترده خود از شرکت های دانش بنیان در طول سالیان گذشته همواره به عنوان بانکی حامی شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان شناخته شده است و این امر نیز مورد تایید قرار گرفته است. یادداشت تفاهم اخیر برای گسترش حمایت بانک از این بخش امضا شده است.

البته پیش از این بانک کارآفرین به دلیل حمایت از شرکت های دانش بنیان به عنوان اولین بانک حامی این بخش معرفی شده بود.

بر اساس این گزارش و بر اساس مفاد این تفاهم نامه، بانک کارآفرین با تایید صندوق نوآوری و شکوفایی، در قالب تسهیلات خرید بدهی، صدور ضمانت نامه، گشایش اسناد اعتباری داخلی و تسهیلات (اجاره و فروش اقساطی).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا