خودرو

شرکت بهمن دیزل جایگاه نخست خدمات فروش خودروهای تجاری را به خود اختصاص داد 


آنچه دیگران می خوانند:

این شرکت در شاخص وضعیت نمایندگی نیز با کسب امتیاز ۷۸ بالاترین رتبه را نسبت به رقبای خود کسب کرد.

ارزیابی نتایج عملکرد، کیفیت، سرعت و هزینه خدمات از قبیل وضعیت نمایندگی ها، سیستم های ارتباطی و اطلاعاتی، رعایت قوانین روش های مختلف فروش، قوانین حمل و نقل خودرو، رسیدگی به شکایات و غیره از جمله شاخص های اصلی است. ارزیابی کیفیت و استاندارد بازرسی شرکت که شرکت انجام می دهد بهمن دیزل توانست با کسب بالاترین امتیاز در تمامی موارد ذکر شده به مقام اول این رتبه دست یابد.

حسین خضری، مدیرعامل این شرکت بهمن دیزل توضیح داد که به منظور جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان، خدمات نوین توزیع را با استانداردهای جهانی ارائه کرده ایم. بهمن دیزل برنامه مدونی را با همت تمامی همکاران خود و شبکه نمایندگان مجاز گروه در سراسر کشور بررسی کرده است. به همین دلیل، ما توانستیم جایگاه اول را در بین رقبای خود در بخش خودروهای تجاری کسب کنیم.

خزری تاکید کرد: ارائه خدمات در سطوح مختلف و رضایت حداکثری مشتریان از ارکان و اهداف مهم این شرکت است. بهمن وی تصریح کرد: رعایت ضوابط مربوط به روش های فروش، آموزش نمایندگان و کارکنان ستادی، الزامات مربوط به شبکه نمایندگان فروش، فرآیند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشتریان، جریمه تاخیر در پرداخت خسارت، به مشتریان و … اضافه شد. سامانه پرداخت سود مشارکت و خروج و همچنین سامانه نظرسنجی مشتریان از جمله خدمات این شرکت است. بهمن دیزل به این امر اهمیت ویژه ای می دهد.

وی افزود: رضایت مشتری عمدتاً با ارائه خدمات فروش و پس از فروش محصولات مرتبط است. بهمن دیزل در نظر گرفته شده است. از این رو در تلاش هستیم تا با ارتقای کیفیت خدمات فروش، رضایت مشتریان را نسبت به گذشته افزایش دهیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا