ارزهای دیجیتال

شرکت رمز ارزی Near نیروی کار خود را 40 درصد کاهش می‌دهد

به گزارش ایران تحلیل:






Near Foundation در یک حرکت استراتژیک قصد دارد روند عملیاتی خود را ساده کند. در این زمینه فعالیت این مجموعه در تیم های بازاریابی و توسعه کسب و کار کاهش می یابد.



به گزارش ایران تحلیل، بنیاد Near، یک سازمان غیرانتفاعی که به طور فعال در توسعه پروتکل Near مشارکت دارد، قصد دارد نیروی کار خود را تا حدود ۴۰ درصد کاهش دهد. این تصمیم پس از بررسی توسط بنیاد گرفته شد که نشان داد Near به اندازه کافی موثر یا سریع نیست. تحقیقات انجام شده توسط بنیاد مورد نظر نیاز به برنامه ریزی برای کاهش حدود ۴۰ درصدی کارکنان را نشان می دهد.

ایلیا پولوسوکین، بنیانگذار Near Protocol و مدیر عامل این بنیاد، در بیانیه ای توضیح داد که این کاهش ها در درجه اول بر تیم های بازاریابی و توسعه کسب و کار تأثیر می گذارد.

او گفت: «پس از یک بررسی کامل، ما تصمیم گرفتیم که به طور چشمگیری تیم اصلی بنیاد را برای تمرکز بر مجموعه‌ای محدودتر و تأثیرگذارتر از فعالیت‌ها دوباره تنظیم کنیم.

پولوسوکین همچنین افزود که Pagoda، تیم مهندسی پروتکل شریک Near، به طور معمول به فعالیت خود ادامه خواهد داد و این بنیاد قصد دارد به کارکنان اخراج شده در یافتن فرصت های شغلی جدید در اکوسیستم Near، صنعت Web3 و سایر بخش ها کمک کند. به گفته وی، این کاهش کارکنان بخشی از یک تلاش بلندمدت برای تمرکززدایی از فعالیت ها است.

با این وجود، پولوسوکین اطمینان داد که خزانه داری بنیاد نزدیک قوی و به خوبی مدیریت می شود. وزارت خزانه داری در حال حاضر بیش از ۲۸۵ میلیون دلار پول نقد، ۳۰۵ میلیون توکن NEAR به ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار و ۷۰ میلیون دلار سرمایه گذاری و وام دارد. این بنیاد برای رشد، توسعه و تمرکززدایی بیشتر پروتکل و اکوسیستم Near موقعیت خوبی دارد.

با وجود عملکرد قوی، کارکنان خود را کاهش می دهند

در دسامبر، پولوسوچین به رشد قابل توجه این پروتکل اشاره کرد. این بنیاد با بیش از یک میلیون کاربر فعال روزانه، هفت میلیون حساب فعال ماهانه، ۳۵ میلیون حساب کل و به طور متوسط ​​بیش از ۲ میلیون تراکنش در روز در موقعیت قوی قرار دارد.

تحت این شرایط، کاهش نیروی کار نشان دهنده یک تغییر استراتژیک در رویکرد Near Foundation برای تمرکز بر عملیات ساده تر و کارآمدتر است. این تصمیم نشان دهنده پویایی صنعت ارزهای دیجیتال و بلاک چین است، حوزه ای که شرکت ها به طور مداوم به شرایط متغیر بازار و اولویت های استراتژیک خود پاسخ می دهند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا