اخبار اقتصاد ایران

شرکت نانی‌نو برای نانوایان محدودیت فروش نان گذاشته است!

نایب رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: سهمیه نانوایان در این ماه نسبت به ماه های گذشته کاهش یافته است که این امر موجب اعتراض برخی نانوایان به اتحادیه شده است.

ایران تحلیل، تسنیم نایب رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: سامانه هوشمند فروش نان نانی نو سهمیه آرد برخی نانوایان را به شدت کاهش داد که اعتراض برخی از نانوایان مبنی بر عدم انجام آن را به دنبال داشت. نیازهای روزانه آنها را برآورده کند.”

محمدجواد کرمی نایب رئیس اتحادیه نانوایان سنتی گفت: سهمیه نانوایان در این ماه نسبت به ماه های گذشته کاهش یافته است که اعتراض برخی از نانوایان به اتحادیه را در پی داشته است.

وی افزود: شرکت نانینو (شرکت ارائه دهنده دستگاه های نانوایی هوشمند) اعلام می کند که محدودیتی برای فروش نان به مردم وجود ندارد، اما این شرکت برای نانوایی ها محدودیتی برای فروش نان در نظر گرفته است به طوری که اگر نانوایی تعداد کمتری کارت بانکی بفروشد. در دستگاه نانینو برای هر کیسه آرد. اگر کشیده شود از سهمیه آرد نانوایی ها می کاهد.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان سنتی ادامه داد: به عنوان مثال به ازای هر کیسه ۴۰ کیلویی آردی که ۱۱۰ نان سنگک می پزند، ۳۶ نفر باید آن را خریداری کنند.

وی تصریح کرد: به مردم اطلاع داده می شود که محدودیتی برای خرید نان ندارند اما برای تخصیص آرد به نانوایان به آنها اعلام می شود که با این شرایط می توانند سهمیه آرد خود را بر اساس فروش دریافت کنند.

کرمی خاطرنشان کرد: امروز تعداد زیادی از نانوایان به این موضوع اعتراض کردند، اما از آنجایی که متولی این موضوع مشخص نیست، حتی نمی دانیم چه دستگاهی باید در این زمینه پاسخگو باشد. در همین راستا وزارت کشور می گوید «شرکت نانینو و وزارت اقتصاد باید پاسخگو باشند»، با مراجعه به وزارت اقتصاد به اطلاع وزارت جهاد و کشاورزی می رساند و در پایان ما به نتیجه نرسیدن

وی تصریح کرد: مشخص نبودن متولی این موضوع باعث شده است که امروز شاهد باشیم که نانوایان سردرگم هستند و ما در اتحادیه پاسخی برای ارائه آنها نداریم چرا که حتی به نانینو دسترسی نداریم. سیستم.

نایب رئیس اتحادیه نانوایان سنتی ادامه داد: آرد اختصاصی نانوایان تا ظهر جوابگوی نیاز آنها نخواهد بود و این امر در نهایت باعث می شود نانوایان حتی نتوانند دستمزد کارگران خود را به دلیل نداشتن پرداخت کنند. آرد به اندازه کافی

وی با بیان اینکه نانینو خطاهای زیادی دارد، گفت: برخی از افرادی که نحوه استفاده از این دستگاه را به خوبی یاد گرفته اند، نه تنها با کمبود آرد مواجه نمی شوند، بلکه آرد مازاد در اختیارشان قرار می گیرد، اما نانوایی هایی که با خیال راحت کار می کنند، آرد کافی ندارند.

کرمی افزود: به نانوایان اعلام شده است که به صورت حضوری به میز خدمت فرمانداران مراجعه کنند که نشان از خطاهای فراوان و غیرهوشمند بودن این دستگاه ها دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا