«شرکت کیان ایرانیان» «نشان برتر کیفیت هشتمین همایش ملی کیفیت» را کسب کرد :: افق میهن
گروه توسعه فناوری هوشمند کیان ایران ، کیفیت برتر هشتمین کنفرانس ملی کیفیت را کسب کرد.
این کنفرانس که در هفت دوره گذشته بیش از پنج سازمان تولیدی و خدماتی را گرد هم آورده است ، بستری را برای بررسی استراتژی های بهبود کیفیت در سازمان ها ، بهبود مداوم فرایندها ، افزایش بهره وری و ارتقاء رقابت فراهم کرده است. در هشتمین دوره این رویداد ملی ، صدرنشین رویداد ملی بر اساس ارزیابی شاخص هایی از قبیل رهبری استراتژیک و مدیریت ، عملکرد کسب و کار ، با توجه به مشتری و فرآیندها ، محصولات و خدمات برتر بود.
Kiomars Haji Rahimian ، مدیرعامل شرکت Kian Iranian ، گفت: “این عنوان ملی نه تنها یک افتخار است ، بلکه مسئولیت بیشتری برای خدمت به مردم است.” ما معتقدیم که آینده رقابت در زمینه فناوری نه تنها بر اساس نوآوری بلکه بر اساس کیفیت پایدار و اعتماد به نفس با کاربران پایه گذاری خواهد شد. “
وی گفت: “برنامه ما این است که کیفیت را در همه لایه های شرکت ، از زیرساخت های فنی گرفته تا تجربه کاربر ، نهادینه کنیم.” “موفقیت امروز نتیجه نگاه طولانی مدت به کیفیت است و ما در تلاش هستیم تا موقعیت شرکت کیان ایرانی را به عنوان یک برند ملی در سطح ملی و منطقه ای تحکیم کنیم.” به گفته حاجی رحیمیان ، دستاورد این دستاوردها نتیجه تلاش تیم نخبه و بی دردسر ایرانی ایرانی است و نشان می دهد که یکی از دارایی های اصلی این شرکت یک نیروی انسانی تخصصی و متعهد است که راه را برای توسعه و تعالی سازمان با پشتکار و خلاقیت هموار می کند.
با تکیه بر این دستاورد ، شرکت کیان ایرانی برنامه های گسترده ای برای توسعه خدمات دیجیتالی ، تقویت امنیت سایبری و افزایش تنوع خدمات سازمانی و کاربری دارد تا با تکیه بر اصول مشتری ، نوآوری و بهبود مستمر ، سهم بیشتری در دستیابی به اهداف اقتصاد دیجیتال کشور داشته باشد.
شایان ذکر است که هشتمین کنفرانس ملی در مورد کیفیت بر توسعه مفهوم مدیریت جامع کیفیت (TQM) متمرکز شده و با حضور معاونان وزیران کار و SEMIT ، نمایندگان مجلس ، برخی از مدیران و متخصصان سالن پرتو MAH Tehran.