اخبار بورس

شعار “عالیس برای خانواده”؛ محبوبیت قابل قبول در جامعه/ استقلال کشور بر روی تولید است/ معرفی محصولات جدید “عالیس”/مسئولان به داد تولیدکنندگان برسند

نایب رئیس هلدینگ علیس:

قائم مقام هلدینگ علیس گفت: با توجه به شعار «الیس برای خانواده» توانستیم محبوبیت قابل قبولی را در بین تمام اقشار جامعه ایجاد کنیم.

محمدتقی فیاض قائم مقام هلدینگ علیس در گفتگو با ایران تحلیل، توضیح داد: شرکت در نمایشگاه ها اهداف مختلفی دارد. یکی از اهداف اصلی بازدید از نمایشگاه، برقراری ارتباط با مشتریان، تامین کنندگان، مصرف کنندگان و همکاران در سراسر کشور است. نمایشگاه فعلی سالی یک بار در تهران برگزار می شود. برندها با حضور در این نمایشگاه سعی در معرفی محصولات، معرفی محصولات جدید، توسعه بازار بر اساس صادرات و منطقه ای کردن برند دارند.

وی در خصوص حضور علیس در این نمایشگاه افزود: با توجه به اینکه حضور نسبتاً فعالی در سراسر منطقه داریم و برای اینکه بتوانیم اهداف سازمان علیس را در دستور کار جهانی سازی برند علیس قرار دهیم. با این نمایشگاه ها می توانیم بهترین استفاده را از این فضا ببریم.

فیاض با استقبال از نمایشگاه صنایع غذایی کشاورزی ادامه داد: نمایشگاه امسال پرشورتر از سال گذشته بود. استقبال از غرفه علیس بسیار خوب بود. این استقبال با معرفی محصولات جدید افزایش یافته است. امیدواریم بتوانیم رضایت بازدیدکنندگان را جلب کنیم.
قائم مقام هلدینگ علیس همچنین بیان کرد که با توجه به شعار علی برای خانواده موفق شدیم در همه اقشار جامعه به محبوبیت قابل قبولی دست پیدا کنیم. به عبارت دیگر: برند را تبلیغ کنید. آن هم با یک رابطه منطقی، اصولی و سلامت محور.

وی با اشاره به چالش های پیش روی تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: چالش در فضای کسب و کار نهفته است. همکاری در این زمینه بسیار کم است. بخش خصوصی از طرف های مختلف تحت فشار است. مشکلات مالیاتی، تامین اجتماعی، تامین ارز، صادرات و تعهدات ارزی وجود دارد. قلب سازنده همه خون است. تولیدکنندگان احساس می کنند که حمایت نمی شوند و روی پای خود ایستاده اند. اما موانعی در مسیر تولید وجود دارد که این مشکلات را دو چندان می کند و انگیزه تولیدکننده را کاهش می دهد.

فیاض گفت: خواهش من از مسئولان این است که در تمامی کانال های تولید با کمیته های سازنده تماس بگیرند. برای تشکیل کمیته های فنی و فنی، مشکلات و موانع تولید از تولید تا مصرف مورد بررسی عملیاتی قرار می گیرد. همچنین یک کارگروه برای حل این مشکل تشکیل دهید. زیرا معتقدیم استقلال کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری در راه است.

معاون هلدینگ علیس گفت: اگر تولیدکننده بتواند مسیر درستی را طی کند، ایجاد اشتغال و امنیت شغلی ایجاد کند، قطعاً امنیت کل جامعه را حفظ و ثبت می کند به تولیدکنندگان، صنعتگران و شیفت خدمات کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا