اخبار بورس

شعبه جدید بیمه ملت در قم افتتاح شد/ جذب پرتفوی در سایه مدیریت ریسک، کلید سودآوری برای همه ذی‌نفعان

مدیرعامل شرکت بیمه ملت در مراسم افتتاحیه شعبه قم با تاکید بر اهمیت مدیریت ریسک در تملک پرتفوی گفت: بیمه ملت به هیچ قیمتی تمایلی به سبدگردانی ندارد و ما به دنبال پرتفوی باکیفیت و باکیفیت هستیم. شریک قابل اعتماد برای ایجاد یک پرتفوی سودآور در سایه مدیریت و کنترل ریسک.

چیزی را گزارش کنید ایران تحلیلدر مراسمی با حضور علیرضا یزدان دوست مدیرعامل، داود قاسم پور رئیس جمهور، محمدتقی چراغی معاون رئیس جمهور و مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه ملت، نوزدهمین شعبه این شرکت در استان قم افتتاح شد.

یزدان دوست در این مراسم به سابقه فعالیت بیمه ای استان قم بدون حضور فیزیکی شعبه اشاره کرد و گفت: این استان در سال ۱۴۰۲ به حدود ۳۰ میلیارد تومان حجم عملیاتی رسیده است که بدون داشتن شعبه رقم قابل توجهی است. .

وی در خصوص افزایش حجم عملیاتی شعبه قم با افتتاح آن، گفت: انتظار داریم با افتتاح این شعبه، حجم عملیاتی آن حداقل ده برابر شود و در سال ۱۴۰۳ به ۳۰۰ میلیارد تومان برسد : از ده پروژه بودجه ریزی شده در بودجه ۱۴۰۳، ۳۰۰ میلیارد برای استان قم اختصاص یافت.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت با اشاره به ضریب زیان بالا در استان قم گفت: پیش بینی می شود با تلاش و همکاری بیشتر شبکه توزیع و شعب این ضریب زیان بالا به پایین ترین حد خود برسد. بر اساس سیاستی که از ابتدا توسط هیئت مدیره اجرا شده است، نباید هر سبد را به هر قیمتی جذب کرد.

یزدان دوست افزود: مدیریت ریسک یکی از اصول اساسی عملیات بیمه ملت است و در جذب پرتفوی به این موضوع توجه ویژه ای خواهیم داشت. بنابراین ما به دنبال سودآوری همه ذینفعان اعم از سهامداران، مشتریان و نمایندگان هستیم.

وی تاکید کرد: در استان قم ظرفیت های اقتصادی بالایی وجود دارد و دستیابی به پرتفوی ۳۰۰ میلیاردی کار سختی نیست. پرتفوی شرکت باید در سایه مدیریت ریسک و کنترل ریسک گسترش یابد تا همه ذینفعان ما بتوانند از مزایای آن بهره ببرند.

یزدان دوست در ادامه به تشریح برنامه های این شرکت برای توسعه خدمات بیمه ای در استان قم پرداخت و گفت: بیمه ملت در نظر دارد با افزایش تعداد نمایندگان خود در استان قم، پرتفوی خود را در این استان گسترش دهد رقیب نمایندگان اما اینکه همه با هم هستیم و هدف همه بخش های شرکت باید رشد شرکت در همه زمینه ها باشد.

وی همچنین از تمامی نمایندگان و همکاران خود در دفتر قم خواست تا با تلاش و کوشش خاصی در جهت تحقق اهداف شرکت به ایفای نقش بپردازند.

در ادامه این مراسم داود قاسم پور رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه بیمه ملت با اشاره به اهمیت توسعه خدمات بیمه ای در استان قم گفت: بیمه ملت متعهد به ارائه خدمات بیمه ای باکیفیت به بزرگواران قم است. و امیدواریم با افتتاح این شعبه بتوانیم گامی در جهت تحقق این هدف برداریم.

محمدتقی چراغی نایب رئیس هیئت مدیره نیز با اشاره به نقش مهم نمایندگان در توسعه صنعت بیمه گفت: بیمه ملت همواره یک شرکت دلال محور بوده و نمایندگان بازوهای قدرتمند شرکت های بیمه هستند نقش کلیدی در ارائه خدمات بیمه ای به مردم داریم و ما در بیمه ملت همواره پشتیبان زحمات نمایندگان خود خواهیم بود. بنابراین با ایجاد شعبه جدید در این استان می خواهیم کار شبکه توزیع را تسهیل کنیم و رقیب جدیدی ایجاد نکنیم.

مهدی کشاورز بهادری، دبیر و عضو هیئت مدیره شرکت بیمه ملت همچنین با اشاره به رشد چشمگیر سود شرکت در سال ۱۴۰۲ گفت: بیمه ملت با تکیه بر توان و تخصص کارکنان و شبکه توزیع و ارائه پیشنهادات متنوع، متکی است. در سال ۱۴۰۲ موفق به ثبت رشد قابل توجهی در صنعت بیمه شد و به عنوان یکی از شرکت های برتر صنعت بیمه در این زمینه شناخته شد.

بهمن سوری معاون توسعه بازار بیمه ملت نیز در ابتدای این مراسم گفت: افتتاح شعبه بیمه ملت در استان قم، شهری مذهبی با ظرفیت فرهنگی، بسیار حائز اهمیت است و می تواند تاثیر مثبتی در رشد شرکت داشته باشد. . استان قم در بزرگراه شمال به جنوب قرار دارد و به همین دلیل ظرفیت خوبی برای نمایندگان دارد.

محسن عابدی رئیس شورای هماهنگی شرکت های بیمه استان قم نیز با قدردانی از مدیران شرکت بیمه ملت برای افتتاح شعبه این شرکت در این استان گفت: افتتاح شعبه بیمه ملت و حضور فیزیکی این شرکت. در استان قم قطعاً مفید خواهد بود و منشأ تأثیرگذاری و در توسعه فرهنگ بیمه نقش مؤثری دارد.

در پایان این مراسم مجتبی عزیززاده از سوی مدیرعامل بیمه ملت به عنوان سرپرست شعبه قم معرفی شد.

لازم به ذکر است شعبه استان قم نوزدهمین شعبه بیمه ملت و هفتمین شعبه جدید است که توسط تیم مدیریت فعلی در ۱۸ ماه گذشته افتتاح شده است. پیش از این شعب بیمه ملت در استان های کرمان، البرز، بندرعباس، ارومیه، تنکابن و بوشهر افتتاح شده بود.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا