بانک و بیمه

شعبه های سیار بانک سینا در خدمت محرومان

بازار؛ گروه بانک و بیمه: بانک سینا از ابتدای سال تاکنون چهار کارت موفقیت در صنعت بانکداری را در راستای استراتژی سرزمین هوشمند خود اجرا کرده است که مشارکت مشتریان خود را نه تنها در قالب توجه به صنوف و شرکت ها، بلکه در راستای آن افزایش داده است. با مسئولیت اجتماعی با راه اندازی شعب سیار. به مناطق محروم حرکت کنید.
این دومین اقدام بانکی اجتماعی قابل توجه بانک سینا است که در سال جاری در یکی از چهار جهت اصلی طرح تحول بانک به اجرا درآورده است.
غلامرضا فتحعلی مدیرعامل بانک سینا در روز خبرنگار در چارچوب راهبرد جدید این بانک وعده داد که زیرساخت های لازم را در چهار بخش «بانکداری تجاری»، «بانکداری حرفه ای»، «بانکداری اجتماعی»، «بانک خرد» و تحول بانک سینا ۱۴۰۲ در زمینه فضای دیجیتال.
بعد از سیمارت اطلاعات آن را خواهید یافت اینجا بخوانید و شروع کنید سیستم سیپات وی در راستای ارائه خدمات و تسهیلات به مستضعفان با همکاری نهادهای حمایتی (به عنوان ردیف اول بانکداری اجتماعی) هم اکنون در تلاش است تا بانک سینا را به مناطق محروم و دورافتاده آورده و با تأسیس بانک سیار به مستضعفان خدمات بانکی ارائه دهد. مردم بدون افتتاح حساب یا بانکداری وارد شهر می شوند، کیلومترها رانندگی می کنند و هزینه ای می پردازند.

در واقع با این اقدام شعبه ای از بانک سینا به این بانک کمک کرده است تا به جای تشویق مردم به مراجعه به بانک، به کسانی که معمولاً به اینترنت دسترسی ندارند یا نمی توانند از سیبانک و بانک سینا موبایل استفاده کنند، خدمات رسانی کند.

به گفته مدیرعامل این بانک، شعب سیار برای ارائه خدمات بانکی از طریق ارسال به مناطق کم برخوردار و نقاط با دسترسی محدود به اینترنت ایجاد شده است.
به گزارش روابط عمومی مراسم رونمایی از بازار سیمارت بانک سینا، سامانه سیپات، شعب سیار و شعب قابل حمل به اتفاق نظر ملی مدیران بانک سینا و در مشهد، شعبه سیار بانک سینا یک خودرو مجهز به دستگاه های بانکداری الکترونیک است. از جمله بانکداری بدون نقد. دستگاه خودپرداز است و پیشخوانی هم برای تراکنش های بانکی دارد. از این رو یکی از شعب بانک سینا با این اقدام، به جای تشویق مردم به مراجعه به بانک، بانک را در خدمت کسانی قرار داده است که به طور معمول به اینترنت دسترسی ندارند یا نمی توانند از سیبانک و بانک سینا استفاده کنند.

این اقدام از آن جهت قابل تامل است که بانک سینا به عنوان یکی از بانک های ارائه دهنده خدمات به مناطق محروم همراه با بنیاد مصطفان همواره ماموریت های بسیاری را برای رفع آسیب ها و حمایت از مردم مناطق محروم در دستور کار خود قرار داده است.
تسهیلات اختصاصی برای رفع معایب و همکاری مشترک با بنیاد علوی باعث شده است که بسیاری از ساکنان مناطق محروم از تسهیلات اشتغال زایی بهره مند شوند.
لازم به ذکر است از دیگر خدمات جدید بانک سینا در سال جاری می توان به شعبه پرتابل اشاره کرد که با فراهم نمودن زیرساخت ها عملا جیبی مجهز به سیستم بانک مرکزی بانک است که امکان ارائه خدمات بانکی و کارت خرج کردن را ارائه می دهد. در سایت به مشتریان .
تنوع خدمات و در نظر گرفتن طبقات مختلف از دیگر خدمات جدید ارائه شده توسط این بانک است. افراد مجتمع های مسکونی می توانند حساب شارژ مشترک خود را فعال کرده و از خدمات ویژه آن بهره مند شوند. در عین حال امکان ارائه خدمات برای خزانه های خانوار و وجوه مساجد نیز وجود دارد که نشان می دهد این بانک به دنبال محصولات جدید و ویژه برای طیف وسیعی از مشتریان است.

مدیرعامل بانک سینا گفت: بر اساس استراتژی توسعه بانکداری دیجیتال و پلتفرم بانک، «سرزمین هوشمند سینا» در نظر گرفته شده است تا اکوسیستمی از محصولات نوآورانه و خلاقانه متناسب با نیازها و سلایق گروه های مشتریان باشد.
فتحعلی گفت: بانک سینا با در نظر گرفتن سلایق و انتظارات مشتریان و با استفاده از ابزارهای نوین، با گرایش به بانکداری دیجیتال، قصد دارد مدل کسب و کار بانکی نوین مبتنی بر فناوری روز را پیاده سازی کند.
مدیرعامل بانک سینا ایجاد فرآیندهای ساختارمند در حوزه فناوری را ضروری می داند و معتقد است: برای پیشرو بودن در نظام بانکی باید از ساختاری استفاده کرد که منجر به توسعه محصولات جدید و دیجیتالی شدن تمامی کانال ها و فرآیندها شود.
وی نه تنها به دنبال گسترش جامعه هدف بانکی برای بانک سینا است که بیش از پیش در تلاش برای حفظ و تکریم مشتریان خود است، بلکه از راه اندازی «باشگاه مشتریان بانک سینا» تا چند روز دیگر خبر داد و گفت: متاسفانه با توجه به چندین سال فعالیت بانک در بخش بانکی، ما در بحث باشگاه مشتریان چندان فعال نبودیم و توجه خاصی به حوزه باشگاه مشتریان و افزایش وفاداری مشتریان نداشتیم.
به گزارش فتحعلی، باشگاه مشتریان بانک سینا از ابتدای ماه در دسترس گروه های مشتریان قرار گرفته است. وی ابراز امیدواری کرد که از این طریق بتوانند به صورت متمرکز، مستمر و همه جانبه با مشتریان ارتباط خوب و منطقی داشته باشند تا سطح انتظارات، سلایق و نگاه آنها به بانک را سنجیده و در فرآیند شخصی سازی محصولات بانک سینا سنجیده شوند. و خدمات، به شیوه ای مناسب و با عملکرد خوب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا