ترندهای روز

شناسایی زنی که ۱۷ سال با هویت دوست کشته‌شده‌اش زندگی کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در ۶ دسامبر ۲۰۰۷، در جاده استیچر در آتلانتا، ایالات متحده، دود غلیظ ناشی از سوختن یک کیسه سیاه، رهگذران را کنجکاو کرد. آنها به محل آتش نشانی نزدیک شدند و متوجه شدند که تکه های بدن انسان در یک کیسه سیاه در حال سوختن است و به پلیس اطلاع دادند. با آغاز تحقیقات پلیسی مشخص شد جسد متعلق به یک زن سیاهپوست است که در محل دیگری به قتل رسیده است و جنایتکار پس از مثله کردن جسد، آن را در کیف مشکی گذاشته و در جاده شخصی به آتش کشیده است. . از آن زمان تا کنون تلاش هایی برای شناسایی مقتول انجام شده است اما تا سال ها بعد هیچ سرنخی از آن پیدا نشده است.

در حالی که پرونده هنوز در اداره پلیس باز بود، اداره تامین اجتماعی شهر آتلانتا تلاش کرد با زنی به نام نیکول آلستون تماس بگیرد تا با او در مورد تغییر نحوه دریافت مزایا صحبت کند. اما اتفاق عجیبی افتاد و نیکول با وجود اینکه در تمام این سال‌ها بدون مراجعه به سازمان تامین اجتماعی حقوق و مزایای خود را دریافت کرده بود، زمانی که نیاز به مراجعه حضوری شد، ناگهان ناپدید شد. ماموران تامین اجتماعی که به این حادثه مشکوک شده بودند به پلیس آگاهی اطلاع دادند. تحقیقات نشان داد که نیکول از سال ۲۰۰۷ به طور مرموزی ناپدید شده بود و دوستش آنجل تامپسون در تمام این سال ها از او جعل کرده و از او سوء استفاده می کرد. با دستگیری این زن مشخص شد که در این سال ها توانسته ۲۰۰ هزار دلار از حقوق دوستش پس انداز کند. با دستگیری آنجل تامپسون، او اعتراف کرد که

در سال ۲۰۰۷، دوستش نیکول به طور مرموزی ناپدید شد و او تصور کرد که او به قتل رسیده است. به همین دلیل تصمیم گرفت هویت خود را بدزدد و از این طریق به حقوق و مزایای خود دست یابد. با اظهارات این زن، تحقیقات درباره سرنوشت نیکول ادامه یافت و با انجام آزمایشات مشخص شد که او مقتولی است که جسد مثله شده اش در حین سوختن کشف شده است. با این اطلاعات، تحقیقات برای کشف راز قتل او ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا