اخبار بورس

شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟| خبر مهم برای ادارات

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامدوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز جمعه ۲۰ اسفندماه برگزار می شود و از روز گذشته زمزمه هایی مبنی بر احتمال تعطیلی سراسری یا تعطیلی مدارس فردا، اسفندماه به گوش می رسد. دوازدهم

بسیاری از بینندگان با توجه به انتخابات روز جمعه یازدهم این سوال را از خود می پرسند اسفند آیا ممکن است کار ERA در حوزه‌هایی که در مدارس به آن رأی داده می‌شود، منجر به تعطیلی مدارس شود؟

بسیاری از مدارس روز شنبه شعبه اخذ رای هستند و احتمال تعطیلی این مدارس در روز شنبه دوازدهم وجود دارد. اسفند وجود دارد. ستاد انتخابات استان خراسان رضوی تاکنون مدارسی را که شعبه اخذ رای هستند، به طور رسمی تعطیل اعلام کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی در بازدید از ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: حضور مردم در شهرستان ها نسبت به کلانشهرها بیشتر است و برای انتخابات پیش بینی می کنیم تا عصر شنبه شمارش آرا به پایان برسد. مشهد، مدارسی که شعب اخذ رای هستند به احتمال زیاد روز شنبه تعطیل خواهند بود.

همچنین اختاز آنلاین در گزارشی نوشت: احتمال تمدید انتخابات تا ساعات پایانی روز جمعه و تمدید شمارش آرا تا روز شنبه دلیل تعطیلی مدارس خراسان رضوی در روز شنبه است. احتمال تعطیلی مدارس برخی استان های دیگر نیز به همین دلیل وجود دارد.

در انتخابات ۲۰۱۸ تعطیلی مدارس به استان ها و شهرستان ها سپرده شد و بر همین اساس در عصر روز انتخابات، وزارت آموزش و پرورش بسیاری از شهرستان ها فردای انتخابات تعطیلی مدارس را اعلام کرد. برخی از شهرها مانند اصفهان، همدان، مشهد، اهواز و کرمانشاه کلیه مدارس را در دو نوبت صبح و عصر تعطیل کردند و در برخی استان‌ها و شهرستان‌ها مدارس در نوبت صبح و در برخی شهرها تنها مدارسی که شعب اخذ رای تعطیل بودند تعطیل شد. . .

با این حال، در سال های اخیر بارها شایعاتی مبنی بر تعطیلی سراسری در روز پس از انتخابات منتشر شده است، اما این شایعات هرگز محقق نشد. بنابراین، احتمال تعطیلات ملی در روز شنبه ۲۱ اسفند بسیار کم است.

لازم به یادآوری است که تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی در خصوص تعطیلی مدارس در روزهای شنبه و یکشنبه در سایر استان ها اعلام نشده است. اما در صورت بسته شدن به آنها اطلاع رسانی خواهد شد. اما در نهایت مسئولان تصمیم می گیرند و تعطیلی عصر شنبه و جمعه را اعلام می کنند.

خبر مهم در مورد تعطیلات فردا

مدارس سراسر کشور فردا تعطیل است

با توجه به برگزاری انتخابات و تمدید مهلت اخذ رای، مدارس سراسر کشور فردا شنبه ۱۲ تعطیل است. اسفند کلاس ها تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

یادداشت مهم

بر اساس اعلام استاندار تهران، ادارات دولتی از ساعت ۱۰ صبح فردا با دو ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا