ترندهای روز

شهادت مامور پلیس چالوس در درگیری مسلحانه

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس پلیس آگاهی استان از شهادت یک مامور انتظامی در مرزن آباد چالوس و فرار یک سارق مسلح خبر داد و گفت: عملیات ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در شهرستان چالوس و شهرستان های غرب مازندران ادامه دارد.

سرهنگ علی قیصری شامگاه سه شنبه گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ استان مبنی بر تردد خودروی سرقتی در محور کندوان به سمت مرزن آباد و چالوس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

شهادت افسر پلیس چالوس در درگیری مسلحانه

وی افزود: عوامل انتظامی با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجی این محور، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ سفید رنگ را شناسایی و با اقدامات امنیتی و هشداری نسبت به توقف خودرو اقدام کردند.

وی گفت: راننده خودرو و سارقان با مشاهده پلیس و استفاده از سلاح نظامی به سمت ماموران پلیس مستقر در ایست بازرسی تیراندازی کرده و قصد فرار از محل را داشتند. دیوار سنگی و کوه متوقف شد و با توجه به شرایط پیش آمده راننده وانت نیسان به زور و تهدید از محل متواری شد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متاسفانه در این درگیری مسلحانه یکی از ماموران نیروی انتظامی بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

سرهنگ قیصری افزود: از شهروندان و اهالی مناطق غرب استان تقاضا می شود در صورت مشاهده افراد مشکوک سریعا مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا