فناوری

شهدای غزه به ۲۴۷۶۲ نفر رسید

پایگاه خبری تحلیلی میهن تجارت (mihantejarat.com):

فارس: وزارت بهداشت غزه امروز (۹ دی) از افزایش تعداد شهدا به ۲۴ هزار و ۷۶۲ شهید در یکصد و پانزدهمین روز از جنگ در این منطقه خبر داد.

به گزارش الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است که از ۷ اکتبر (۱۵ مهر) تاکنون ۶۲۱۰۸ نفر مجروح شده اند و بیش از ۷۰۰۰ نفر همچنان مفقود و زیر آوار هستند و امدادگران نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند.

وزارت بهداشت غزه در ادامه گفت: ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ جنایت جدید علیه غیرنظامیان مرتکب شد که طی آن ۱۴۲ نفر شهید و ۲۷۸ نفر مجروح شدند.

این در حالی است که دیده بان حقوق بشر اروپا و مدیترانه در بیانیه ای اعلام کرد که از زمان تشکیل پرونده نسل کشی اسرائیل در لاهه، ارتش این رژیم بیش از هزار نفر را در غزه کشته است.

در بیانیه این سازمان غیردولتی آمده است: برخلاف روایتی که تیم وکلای اسرائیلی در دیوان بین المللی دادگستری مبنی بر رد اتهام نسل کشی ارائه کردند، واقعیت های میدانی ثابت می کند که اسرائیل هرگز مرتکب این جنایت نشده است. حتی زمانی که در دادگاه از خود دفاع کرد.

این در حالی است که جنگ غزه در حالی صد و پنجمین روز خود را می گذراند که رژیم اسرائیل هیچ تصور و چشم اندازی از زمان پایان آن ندارد و هنوز به هیچ یک از اهداف اولیه اعلام شده توسط خود و نخست وزیر رژیم صهیونیستی دست نیافته است. . بنیامین نتانیاهو همچنین در نشستی با روسای شورای محلی در مقر فرماندهی جنوبی ارتش رژیم صهیونیستی در بئرشبه گفت: جنگ غزه تا سال ۲۰۲۵ ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا