ارزهای دیجیتال

شهرداری تهران طرح جدید ساماندهی سدمعبر اصناف را کلید زد

مدیرعامل شرکت سازمان صنعتی و تجاری تهران برنامه جامعه را برای سازماندهی صنفی در پیاده روها اعلام کرد و جزئیات را توضیح داد.

یکی از چالش های سالهای اخیر در مناطق شهری افزایش چشمگیر استفاده از اصناف های مختلف اتاق عابر پیاده برای فعالیت های تجاری است. معاملات پوشاک لباس خود را از مغازه قرار می دهد و در معابر عمومی یا رستوران ها و کافه ها میزها و صندلی های خود را در پیاده روها تنظیم می کنند ، اگرچه این رفتار می تواند به جذب مشتری و رونق شغلی آنها کمک کند ، اما هیچ تأثیر منفی بر ترافیک شهروندان وجود ندارد.

عابران پیاده باید به عنوان یک فضای متعهد برای عابران پیاده آزاد و در امان بمانند تا افراد مختلف ، به ویژه کودکان ، افراد مسن و افراد دارای معلولیت ، بتوانند بدون نگرانی و مشکل در شهر سفر کنند ، اما متأسفانه اشغال مکرر این اتاق ها محدود و محدود و عرض خیابان است. این وضعیت نه تنها منجر به نارضایتی از مردم و کاهش کیفیت زندگی شهری می شود ، بلکه مشکلاتی مانند تصادفات عابر پیاده و اضافه بار نیز می شود.

شهرداری با درک معنای موضوع اقدامات لازم را انجام داده و قانونی را برای سازماندهی استفاده از اصناف از اتاق عابر پیاده ایجاد کرده است. این قانون برای تعیین شرایط چارچوب روشن و شفاف برای استفاده قانونی از شهروندی و صدور مجوزهای لازم برای محافظت از شهروندان در سود آزاد و ایمن از معابر عمومی در نظر گرفته شده است.

بستگان Mojtabas ؛ در مصاحبه ای با خبرنگار Tasnim ، مدیر شرکت شرکت سازمانی صنعتی و تجاری تهران ، جزئیات شهرداری تهران برای سازماندهی اصناف در پیاده روها و یکی از مشکلات تکرار شده توسط شهروندان و نارضایتی سد و برخی از DAM ها گزارش شده است. طبق مطالعات و تمرکز شهردار تهران بر سازماندهی این مشکل به دلیل نارضایتی مردم ، اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: در تهران حدود ۳۰۰۰۰۰ کلاس وجود دارد که باعث ایجاد سد می شوند اگر فقط ۱۰ ٪ نارضایتی مردم را مختل کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این مشکل را تنظیم و تنظیم کنیم. ما ابتدا بررسی کردیم که چه کسی آزار دهنده است و آیا خیابان قادر به سازماندهی خود است.

مدیر عامل شرکت سازمان صنعتی و تجاری تهران گفت: اگر می خواهیم سازماندهی کنیم ، حداقل دو متر باید برای افراد راحت بماند. اگر چنین مکانی وجود داشته باشد ، این کلاس ها می توانند در صورت عدم مزاحمت و پرداخت شهروندان ، از بخش باقی مانده از تجارت خود استفاده کنند.

وی افزود: “در مواردی که سد توسط صاحبان مغازه ها انجام می شود ، مافیا وجود ندارد ، اما برخی از مغازه داران میز و صندلی ، لباس یا مشاغل دیگر را در رابطه با محل کار خود تنظیم می کنند ، که باعث نارضایتی شهروندان و شکایات جامعه می شود و ما تعهد داریم که به عنوان یک جامعه حق را وارد کنیم.”

در بعضی از خیابان ها که عرض و عرض کافی در آن وجود دارد ، می تواند با پرداخت هزینه های عوارض ، هم افراد و هم نیاز به تجارت را ارائه دهد. بنابراین هدف ما قانونی کردن استفاده از پیاده روها است زیرا کاهش آن امکان پذیر نیست و این پدیده در سراسر جهان است.

وی افزود: “ما در حال حاضر قانونی را اجرا خواهیم کرد که به عنوان مثال ، فروشندگان مواد غذایی تمام پیاده روها را با یک میز و صندلی اشغال نمی کنند.” طبق این قانون ، باید حداقل دو متر ترافیک برای انسان وجود داشته باشد. پیاده رو باید بیش از دو متر باشد تا بقیه اتاق را برای استفاده از صاحبان مغازه ها با پرداخت هزینه عوارض اختصاص دهد. اگر جایی نباشد ، مغازه داران حق استفاده از پیاده رو را ندارند.

مدیر عامل شرکت صنعتی و تجاری تهران گفت: مطالعات نشان می دهد که شهردار تهران با دقت این طرح را بررسی کرده و نکات مهمی را ثبت کرده است. این مشکلات با معاون شهردار تهران و شهردار تهران خلاصه شد و امیدواریم تا پایان پایان یابد مهر سرانجام ماه خلاصه شد و به شورای شهر ارائه شد.

وی گفت: بهترین موضوع شناخته شده دو الگوی قانونی فوری ، سازماندهی فضای دو متری برای ترافیک شهروندان و هزینه های عوارض برای استفاده از مغازه داران برای استفاده از اتاق است و افزود: طبق مطالعات ، اتاق هایی که از آنها به عنوان “فضای قرمز” خوانده می شوند ، مشخص می شوند که در آن کمتر از دو متر -Dam -Dam مجاز است. ما با هماهنگی مناطق و دستگاه های مختلف وارد این مناطق می شویم و اجازه نمی دهیم سد.

اتاق های “زرد” به پیاده روها با دو متر ترافیک اشاره دارند ، اما مغازه داران می توانند با پیروی از اقدامات و پرداخت هزینه های عوارض ، از بقیه پیاده رو استفاده کنند. به عنوان مثال ، اگر بیمارستان ، مدرسه یا مرکز اداری از فعالیت های مغازه داران در پیاده رو انتقاد کنند ، مغازه دار باید برای جلوگیری از اختلال در اقدامات خود اقدام کند ، زیرا رضایت شهروندان برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی گفت: اتاق های “سفید” نیز متعلق به پیاده روها هستند که بیش از دو متر دارند ، اما برخی از مغازه داران یا صاحبان رستوران ها با انتخاب میز و صندلی از کل پیاده رو استفاده می کنند ، در حالی که حداقل دو متر برای مرگ افراد حفظ می شود و برای فضای اضافی باید هزینه شود.

مدیر عامل شرکت سازمان صنعتی و تجاری تهران گفت: نحوه تعیین هزینه عوارض این است که قیمت مناسب با ضریب اتاق استفاده شده محاسبه می شود. این ضریب بسته به منطقه و محله متفاوت است. هدف این است که مزایای مغازه داران را که مزایای مردم و شهر را پرداخت می کنند ، هرچند مطابق با استانداردهای ترافیکی ، صادر می کند.

منبع: tasnim

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا