شورای سیاستگذاری خودرو احیا شود – افق میهن
یکی از مهمترین الزامات صنعت خودرو و زنجیره ای خودرو ، احیای شورای سیاست خودرو برای تصمیم گیری در این زمینه است.
آراش محبیبراجد در مورد جدیدترین وضعیت صنعت خودرو گفت: وزارت صنعت ، معدن و تجارت دارای مشاوره ای به نام شورای سیاست خودرو بود که در آن سازمان های بخش خصوصی و مدیر خودرو و میهمانان اساتید و متخصصان دانشگاه از آخرین وضعیت خودرو و زنجیره ای جمع شده اند.
وی افزود: این شورا نظرات و راه حل های عملی را برای آخرین وضعیت خودرو ارائه داد و عملکرد آن در تولید و تحویل خودرو مفید بود. “
دبیر انجمن صنعتی همگن کشور و خالق این کشور همچنین گفت که سیاست وسیله نقلیه همچنین منجر به تنظیم بازار می شود: “در سال وزارت آقای نماتزاده ، ما حتی جلسات ماهانه شورا را دیدیم که در آن جلسات شورا برای چندین ماه برگزار شد و سرانجام دولت آخر را حذف کرد.”
وی ادامه داد: جلسات این شورا با حضور وزیر و بخش خصوصی ، از آنجا که بازوی بخش دولتی می تواند تصمیم گیرندگان تصمیم گیری و تصمیم گیری های سیاسی را در اختیار تصمیم گیرندگان تصمیم گیری و تصمیم گیری سیاسی قرار دهد.
Mohebbi Nejad خاطرنشان کرد: تحت نظارت وزارت بهداشت ، اقتصاد قراردادی این کشور مقرر می کند که این انجمن مجوز خود را از این وزارتخانه دریافت کرده و دارای چهار انجمن استانی است که می تواند بخش هایی از کشور را در کشور اجرا کند.
وی متوجه شد که این باشگاه بزرگترین اندیشکده در زمینه اتومبیل و اتومبیل است که به عنوان یک نقطه مشاوره رایگان و کارآمد که بر اساس دیدگاه نخبگان و متخصصان صنعت است که می توانند مشکلات این صنعت را بررسی کنند.
تدوین سند خصوصی سازی/ تفسیر در صنعت خودرو
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو و تولید کنندگان گفت: “این سند صنعت خودرو را در چهار بخش تعیین کرده است: درگیری ، درگیری ، تعهدات متقابل و ضد انحصار.”
وی گفت: این سند دارای وظایفی برای ارتقاء صنعت خودرو و تغییر ساختارها از جمله قیمت خودرو است که تعهدات متقابل را برای بخش خصوصی و دولتی در نظر می گیرد و می تواند مشکلات صنعت خودرو و زنجیره تکمیل را حل کند.
Mohebbi Nejad خاطرنشان کرد: چهار موسسه در صنعت خودرو شرکت می کنند: “وام اصلی Tauto وزارت صنعت است. سایر موسسات باید در کمیته ملی خودرو و آخرین متولی وزارت صنعت خودرو ادغام شوند و هر روز یک تصمیم خودرو نیست.”
وی گفت: “عدم تمرکز و مدیریت و مدیریت غیرمتمرکز فقط تقسیمات و خنثی سازی اثرات قدرت بخش های مختلف را خواهد داشت و صنعت خودرو و خودرو به عنوان یک سیم پیچ اشتباه گرفته می شود.”
منبع: ایرنا