ترندهای روز

شوهرم تهمت سرقت زد تا مهریه‌ام را ندهد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زن ۳۵ ساله که در پی شکایت همسرش به مرکز پلیس احضار شده بود با رد اتهام سرقت به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: ۱۵ سال پیش با «محمد» ازدواج کردم. امین» با وساطت یکی از بستگانم. در آن زمان همسرم با ماشین رفت و آمد می کرد و بعد عضو تاکسی های اینترنتی شد. با اینکه ما هم مثل همه زوج های جوان در زندگی دچار مشکل و مشاجره بودیم اما همیشه با وساطت بزرگترها این اختلافات برطرف می شد. با وجود این، اختلافات حاد من و همسرم از زمانی شروع شد که پدرشوهرم تصمیم گرفت ما را از اجاره نشینی نجات دهد. به همین دلیل پدرشوهرم خانه اش را فروخت و پول را به حساب بانکی همسرم واریز کرد.

«محمد امین» بعد از مدتی جست و جو بالاخره با همین پول و اندک پس اندازمان خانه ای خرید و صاحب خانه شدیم. آنقدر خوشحال بودم که نمی توانستم در پوستم جا بیفتم و خیلی خوشحال بودم که دخترم به راحتی می تواند روی دیوارهای خانه نقاشی بکشد اما این روزهای شیرین زیاد طول نکشید زیرا رفتار همسرم آرام آرام تغییر کرد و متوجه شدم که خانه ای به نام او پدر شوهر من است. با این حال من زندگی خودم را می کردم و مشکلی با این موضوع نداشتم، اما شوهرم مرا تهدید کرد که به هر بهانه ای از خانه بیرونم می کند و فریاد می زد که از این خانه برو!

وقتی دیگر طاقت نیاوردم، یک روز تمام جهیزیه ام را جمع کردم و به خانه پدرم رفتم، سپس برای دریافت جهیزیه و سرپرستی دخترم وکیل گرفتم. اما خیلی زود با احضاریه مواجه شدم که همسرم از من به دلیل سرقت طلا، پول نقد و عتیقه جات شکایت کرده است. وقتی این احضاریه را دیدم از تعجب چشمانم گرد شد زیرا اساساً چنین اتهامی دروغ بود. مشکل من و همسرم از دخالت خانواده او در زندگی شروع شد و «محمد امین» همیشه گوش به فرمان پدرش بود. حالا برای اینکه مهریه ام را نپردازد و من را به زانو درآورد نقشه سرقت طراحی کرده است. هیچ وقت فکر نمی کردم بعد از ۱۵ سال زندگی مشترک چنین نتیجه ای از دادگاه و کلانتری بگیرم. من آرزو می کنم…

با دستور سرهنگ “محمد بزی” (رئیس کلانتری قاسم آباد) تحقیقات کارشناسی برای رفع مشکلات این زوج و ارائه راهکارهای تخصصی به منظور ادامه زندگی مشترک در معاونت مشاوره و مددکاری اجتماعی نیروی انتظامی آغاز شد. ایستگاه.

داستان واقعی با همکاری پلیس پیشگیری خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا