فناوری

شوک به هواداران فیلترینگ و فیلترشکن فروش ها؛ ایلان ماسک اینترنت ماهواره‌ای را به گوشی‌های عادی می‌آورد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

دیجیاتو: تقریبا دو ماه پیش اسپیس ایکس سرویس جدیدی به نام «Direct to Cell» معرفی کرد و اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۵ اینترنت ماهواره‌ای را به گوشی‌های معمولی می‌آورد. اکنون این شرکت موفق شده است مجوز شروع آزمایش این سرویس را در آمریکا دریافت کند. که ایلان ماسک می تواند اینترنت ماهواره ای را به گوشی های معمولی بیاورد.

به گزارش بلومبرگ، اسپیس ایکس این سرویس را با همکاری اپراتور آمریکایی T-Mobile آزمایش خواهد کرد. در واقع، کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مجوزی برای یک دوره آزمایشی ۶ ماهه به SpaceX اعطا کرده است که شامل ۲۰۰۰ دستگاه آزمایشی و ۸۴۰ ماهواره است.

ایلان ماسک اینترنت ماهواره ای را به گوشی های معمولی می آورد

صفحه خدمات Direct to Cell به دسترسی یکپارچه به متن، صوتی (تماس صوتی) و داده یا اینترنت برای همه تلفن های LTE در سراسر جهان اشاره می کند. با این سرویس می توانید به شبکه استارلینک متصل شده و در مناطق مختلف از خشکی تا دریا از آن استفاده کنید.

این سرویس سال آینده وارد بازار می شود اما در ابتدا فقط می توان با استفاده از آن پیامک ارسال کرد و از سال ۲۰۲۵ کاربران به اینترنت ماهواره ای دسترسی خواهند داشت.

به گفته استارلینک، تمامی گوشی های LTE قابلیت اتصال به شبکه را دارند و برای استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک روی گوشی و همچنین ارسال پیامک و ارتباط صوتی، نیازی به تغییر سخت افزار یا نرم افزار گوشی نخواهد بود و نیازی به آن نخواهید داشت. یک برنامه خاص

باید منتظر ماند و دید این سرویس در چه کشورهایی راه اندازی می شود و البته هزینه آن برای کاربران چقدر خواهد بود. در ابتدا انتظار می رود Direct to Cell به عنوان یک سرویس بتا در دسترس کاربران قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا