ورزشی

شوک دیگر به پرسپولیس؛ اورونوف هم رفتنی می‌شود؟

پس از جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر و احتمالا علیرضا بیرانوند و البته عدم توافق با محمدحسین اسلامی، محمدرضا آزادی، علی علیپور و مهدی لیموچی، پرسپولیس ممکن است شرایط بدتری را تجربه کند.

بحث جدی این روزها در پرسپولیس جدایی عبدالکریم حسن است که ظاهراً قصد دارد فصل آینده در لیگ ستارگان قطر بازی کند و تصمیم خود را در این زمینه گرفته است. فقط رضایت نامه در دست مسئولان پرسپولیس باقی مانده است. علاوه بر عبدالکریم، آستون اورونوف نیز مدت هاست که به یک باشگاه عربستانی علاقه دارد. باشگاه عربستانی به خوبی می داند که اورونوف یک فصل دیگر با پرسپولیس دارد اما مصر در تلاش برای جذب ستاره ازبکستانی است. پرسپولیسی ها اگر نمی خواهند در پایان لیگ بیست و چهارم اورونوف را مجانی از دست بدهند، می توانند به فکر انتقال این بازیکن باشند و حدود ۱۸۰ میلیارد تومان درآمد کسب کنند.

ظاهرا باشگاه عربستانی حاضر است ۳ میلیون دلار برای صدور رضایتنامه اورونوف هزینه کند. مبلغی که هم می تواند سقف بودجه پرسپولیس را بالا ببرد و هم در بازار نقل و انتقالات پول نقد به این باشگاه تزریق کند.

اورونوف در حال حاضر با تیم المپیک ازبکستان تمرین می کند اما گفته می شود احتمال ادامه حضورش در پرسپولیس ۵۰ بر ۵۰ است. باید دید چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس و ستاره ازبکستانی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا