ترندهای روز

شوک مهلک آمریکا به سهامداران ایرانی ارز دیجیتال

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شرکت ناشر بزرگترین سکه ثابت دلار جهان، USDT، همکاری خود را با شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis به منظور تقویت انطباق با قوانین و مقابله با نگرانی های فزاینده نظارتی آغاز کرده است. با توسعه این مشارکت جدید، تتر یک سیستم نظارتی جدید برای مقابله با دور زدن تحریم ها ایجاد می کند.

طبق اعلام تتر، این شرکت با Chinalysis کار می کند تا راه حلی برای نظارت بر معاملات USDT در سطحی فراتر از خریداران و فروشندگان مستقیم ایجاد کند. هدف از این همکاری دستیابی به بینش بهتر و نظارت دقیق تر بر گردش این استیبل کوین در بازارهای ثانویه است.

این سیستم نظارتی مشترک تتر و Chinalysis خطر هدف قرار دادن کاربران ایرانی را به دلیل تحریم ها به شدت افزایش می دهد و ممکن است دارایی های تتر گروهی از ایرانیان توسط این سیستم نظارتی مسدود شود.

به گفته CoinDesk، پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، ضمن اشاره به این مشارکت به عنوان «گامی اساسی در تعهد مستمر شرکت برای ایجاد شفافیت و امنیت در صنعت ارزهای دیجیتال»، خاطرنشان کرد که متخصصان و حسابرسان انطباق می توانند از پلتفرم New to استفاده کنند. کیف پول های پرخطر یا مرتبط با آدرس های غیرقانونی و ممنوعه را شناسایی کنید.

به گفته تتر، مجموعه ابزارهای نظارتی این پلتفرم شامل «نظارت تحریم»، «طبقه‌بندی»، «تحلیل بزرگترین کیف پول‌ها» و «ردیاب انتقال غیرقانونی» است.

این اقدام در پی افزایش فشار نظارتی و نظارتی جهانی بر Tether به دلیل نقش ادعایی USDT در دور زدن تحریم‌های بین‌المللی و تسهیل امور مالی غیرقانونی صورت گرفت.

* با این خبر تتر زیر قیمت دلار تهران معامله می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا