ورزشی

شکار بزرگ استقلال از لیگ ترکیه در راه است

پوشان آبی پایتخت در روزهای گذشته با به خدمت گرفتن سامان فلاح، رامین رضاییان و میلاد زکی پور موفق به تقویت ساختار خط دفاعی خود شده اند اما فعلا خبری از خرید هافبک میانی در لیست آبی ها نیست. محمدحسین اسلامی تنها هافبک خریداری شده توسط مسئولان باشگاه استقلال است. و در شرایطی که اسلامی توانایی بازی در پست هافبک تهاجمی و وینگر راست و چپ را دارد.

مصدومیت مهدی مهدی پور و البته نبود یک هافبک خلاق و بازیساز در لیست آبی ها باعث شده یکی از اولویت های استقلالی ها در بازار تابستانی جذب هافبک میانی باشد.

در وهله اول مسئولان باشگاه استقلال از جذب علی کریمی ناامید شدند و همین موضوع احتمال جذب هافبک میانی را کم رنگ کرد اما حالا به نظر می رسد شرایط در حال تغییر است.

در حالی که قرارداد آرش رضاوند، امید حمیدی فر و زبیر نیک نفس به طور رسمی تمدید نشده و مذاکرات همچنان ادامه دارد، آبی ها برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب علی کریمی بوده و امیدوارند بتوانند این هافبک باتجربه و ملی پوش را به خدمت بگیرند.

به یاد روزهای خوب استقلال

کریمی به تازگی قرارداد خود را با کایسری اسپور تمدید کرده اما برای بازگشت به استقلال به مسئولان این باشگاه چراغ سبز نشان داده است. او در ۲ فصل گذشته علی‌رغم مصدومیت‌های گاه و بیگاهی که گریبانگیر علی کریمی شده بود، توانست ۵۲ بازی برای کایسری اسپور انجام دهد و ۵ گل و ۲ پاس گل در کارنامه خود دارد.

نکته جالب اینکه بهترین دوران کریمی در دوران حضورش در استقلال بود که در ۷۰ بازی توانست ۱۱ بار در ترکیب آبی پوشان به عنوان گلزن و ۵ بار به عنوان گلزن در تیم استقلال بدرخشد.

رضایت نامه ۶۰۰ هزار دلاری کریمی

علی کریمی در شرایطی قرارداد خود را با این تیم ترکیه ای تمدید کرد که گفته می شود مسئولان باشگاه کایسری اسپور در صورت دریافت پیشنهاد، تمایل کریمی برای جدایی را بررسی خواهند کرد.

نامه های اولیه توسط مسئولان باشگاه استقلال نوشته شده و پیگیری های بعدی حاکی از آن است که رضایت نامه کریمی حدود ۶۰۰ هزار دلار است، البته مدیران باشگاه کایسری اسپور هنوز به طور رسمی نسبت به جدایی هافبک ایرانی از تیمشان و رایزنی های انجام شده واکنش مثبتی نشان نداده اند. ادامه دارند.

آیا تمایل کریمی معادلات را تغییر می دهد؟

این هافبک ۳۰ ساله که در ۳ فصل اخیر در قطر و ترکیه دوران حرفه ای خود را دور از استقلال دنبال کرده است، شخصا تمایل به حضور در استقلال در مقطع فعلی را دارد و همین امر باعث شده آبی ها بیش از هر زمان دیگری به جذب تیم امیدوار باشند. علی کریمی. . گفته می شود در صورت عدم توافق بر سر انتقال قطعی علی کریمی، بحث انتقال قرضی وی (به دلیل لغو قانون منع جذب بازیکنان لژیونر به صورت قرضی) نیز مطرح است و مدیران باشگاه استقلال امیدواریم مذاکرات با مسئولان باشگاه کایسری اسپور در روزهای آینده به نتیجه برسد. برسد و با توجه به رضایت کریمی با این هافبک باتجربه قرارداد همکاری امضا کند تا جانشین مهدی پور در ترکیب استقلال از فوتبال باشگاهی ترکیه بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا